Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3195906
constance.blokzijl schreef:Dat was ook de bedoeling, ach hij kan het hebben, is nu 35 kilo... Ben zelf alleen in dubio of ik weer nieuwe kvv haal in de winkel of dat hij weer mag barfen. Ik neig naar de kvv, gewoon omdat hij zo benauwd is
Ach jeetje , wat een spanning nog steeds rondom Brutus zijn gezondheid

Ik zou Brutus toch nog even kvv geven hoor . Zeker omdat hij nog steeds benauwd is
Ik denk dat Barf teveel energie kost momenteel , en je moet er niet aan denken als hij zich (ook nog ) verslikt
Door smulpaap
#3195907
Anne in Duitsland schreef:Foto's van vandaag. Het grappige is dat ze er voorheen op foto's dikker uitzag dan ze was, terwijl ze nu voller is dan ze op de eerste twee foto's lijkt te zijn. :D Ze ziet er al goed uit. Er moeten nog wel wat kilo's bij, maar dat kan wel iets rustiger aan nu.


Afbeelding Ter vergelijking: zo kwam ze bij ons binnen:

Afbeelding Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Zo zeg ! wat een verschil al . Super om te zien hoor :-* :-* :-*
#3195908
smulpaap schreef:
Ach jeetje , wat een spanning nog steeds rondom Brutus zijn gezondheid

Ik zou Brutus toch nog even kvv geven hoor . Zeker omdat hij nog steeds benauwd is
Ik denk dat Barf teveel energie kost momenteel , en je moet er niet aan denken als hij zich (ook nog ) verslikt
Dat het teveel energie kost was ik ook bang voor, ik heb dus vanmiddag weer een lieve duit uitgegeven aan wat kilo's haaksbarf. Afbeelding
Durf een maalmachine nog niet voor te leggen aan manlief Afbeelding
Door smulpaap
#3195909
constance.blokzijl schreef:Dat het teveel energie kost was ik ook bang voor, ik heb dus vanmiddag weer een lieve duit uitgegeven aan wat kilo's haaksbarf. Afbeelding
Durf een maalmachine nog niet voor te leggen aan manlief Afbeelding


Ja , met Bullen ben je denk ik toch altijd een tikkeltje voorzichtiger
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3195911
He bah wat een zorgen om Brutus. Hoop dat het longontsteking is en dat ie snel weer opknapt.


Nouja hier maar eens aangedurft om al die nieuwe apparatuur van de laatste tijd goed aan te sluiten en vervolgens de logitech activity bediening te herprogrammeren, ben al ff bezig en dat zal ik dus ook nog zijn :wall: Ach ja het houdt je ff bezig. Meneer Kaio is er toch niet dus alle tijd. Wel was Fozzy boos. Vond dat gerommel niks. Wou dat ik ging zitten en hem aaien of wat voor aandacht dan, als het maar om hem ging. Hij is inmiddels maar naar buiten vertrokken.
Door jasmijn
#3195913
Zo Anne dat is bijna een hele anderen hond geworden, dat gaat de goede kant op :thumbup:

Iedreen die sterkte en knuffel of succes nodig heeft :bigarmhug: :thumbsupup: :nl: :biggrin2:

En ik hoop dat Brutus gewoon een long onsteking heeft die snel weer over gaat :-*
Gebruikersavatar
Door Radja
#3195943
Angelique schreef:Best l*llig als je de hele dag denkt dat het vrijdag is...en net op Fb allerlei TBT's voorbij komen en dan nog denken...zijn jullie lekker op tijd mee >:(
Hahaha ik had net manlief aan de telefoon,ook wij dachten dat het vandaag vrijdag was :biggrin2:
#3195976
Angelique schreef:Best l*llig als je de hele dag denkt dat het vrijdag is...en net op Fb allerlei TBT's voorbij komen en dan nog denken...zijn jullie lekker op tijd mee >:(
Hahaha komt wel goed schatje. Afbeelding
Gelukkig is het morgen dan nog een hele dag vrijdag.
Door zurca
#3196019
Sterkte voor Brutus!!
Lupi gaat er steeds beter uitzien Anne :)

Vanmorgen om 9.00 uur kwamen er 500 extra kaarten voor de wedstrijd PSV - Atlético Madrid beschikbaar. Ik zat om 8.30 ingelogd op de site....om 9.00 uur kon ik zien welke plaatsen beschikbaar waren....en na een hoop ge***#$^&** is het mij toch gelukt om een kaartje te bemachtigen... Vriendlief zal er bij zijn aankomende 24 feb. :D
Door eelke
#3196318
Aaaargh. Er was een brief van het ziekenhuis tussendoor geslopen (meneer had hem ongeopend in de kast gelegd).

Nu heb ik maandag om 8.30 en dinsdagmiddag dezelfde soort afspraken staan als de twee dinsdagochtend na elkaar. Dinsdagmiddag kan ik niet, en maandagochtend om 8.30 sta ik ook niet echt om te springen. Zeker niet omdat de kans er is dat ik dubbel ingeboekt ben, omdat ik de eerste afspraak telefonisch gemaakt heb, terwijl het ziekenhuis gewend is om je gewoon een afspraak te sturen als ze de verwijzing van je huisarts digitaal binnen hebben. En omdat ik in principe niks heb aan het onderzoek als vervolgens de afspraak voor de uitslag niet door kan gaan.

Top dit, en ik kan nu natuurlijk niemand bellen ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3196372
zurca schreef:Sterkte voor Brutus!!
Lupi gaat er steeds beter uitzien Anne :)

Vanmorgen om 9.00 uur kwamen er 500 extra kaarten voor de wedstrijd PSV - Atlético Madrid beschikbaar. Ik zat om 8.30 ingelogd op de site....om 9.00 uur kon ik zien welke plaatsen beschikbaar waren....en na een hoop ge***#$^&** is het mij toch gelukt om een kaartje te bemachtigen... Vriendlief zal er bij zijn aankomende 24 feb. :D

Ga je niet gezellig mee :biggrin2:
#3196389
Sorry hoor moet even;
*klaagmodus aan*

Brutus gaat dus niet goed, de arme vent lijkt steeds benauwder te worden, hoest meer bloed en is meer en meer onrustig. Hij zit en ligt steeds vaker met zijn hoofd omhoog om zo makkelijker te ademen. De rondjes worden kleiner en duren langer en als we terug komen is hij een poos nog meer buiten adem...
Ik vind dit zo moeilijk, ik snap dat het geen longontsteking meer is, maar ik wil er nog niet aan... Mijn allereerste eigen puppy.... En hij is verder nog gewoon vrolijk, is blij om met me weg te gaan, eet nog lekker van zijn kvv... Moeilijk, moeilijk....

*klaagmodus uit*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door