Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Binno
#3195656
Moos in actie :crazy2: ... als ik nog maar de helft van zijn energie had dan was ik al tevreden! :biggrin2:

http://media5001.dropshots.com/photos/1 ... 122203.mp4

(tamelijk lang filmpje, hoop dat hij het zonder al teveel problemen doet :duimen: )


nieuwe link met kleiner bestand: http://media5000.dropshots.com/photos/1 ... 071448.mp4 (hopelijk lukt het zo wel voor iedereen?)
Laatst gewijzigd door Binno op do 11 feb 2016, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Binno
#3195675
*Remy* schreef:Op mijn computer loopt het filmpje direct vast, maar misschien ligt dat aan mijn computer hoor.
Hè jammer... :(
Het is wel een groot bestand (kon daarom niet via Photobucket en heb het dan maar via Dropshots ge-upload)
en het kan naar het schijnt soms wel eventjes duren vooraleer het filmpje helemaal geladen is, maar dan zou het zonder haperen moeten kunnen doorlopen.
Maar blijkbaar toch niet altijd dus... :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3195685
Euh hier rent ie een klein stukje, pauzeert , rent een stukkie pauzeert en vlak voor het water pauzeert ie heel lan, geloof niet dat ie dat in het echt deed :biggrin2: ;)
Gebruik je een programma voor het fimpje, vaak kun je save for web of iets dergelijks gebruiken, dan is je bestand vele malen kleiner. ;)
Gebruikersavatar
Door Binno
#3195691
Kaio schreef:Euh hier rent ie een klein stukje, pauzeert , rent een stukkie pauzeert en vlak voor het water pauzeert ie heel lan, geloof niet dat ie dat in het echt deed :biggrin2: ;)
euh... nee dus ;D
Gebruik je een programma voor het fimpje, vaak kun je save for web of iets dergelijks gebruiken, dan is je bestand vele malen kleiner. ;)
filmpje is met moviemaker gemaakt
raar dat het bij sommigen wel gewoon vlot te bekijken is zonder haperen (ander forum bvb) en dat het bij anderen totaal niet schijnt te lukken :(
iemand gaf de tip van het filmpje eerst volledig te laten laden en dan pas te laten starten? :-\
#3195918
Mijn hond was een fake lab en ik herken wel wat van dat onvermoeibare enthousiasme :D Ik vond het soms wel een beetje frustreren als ze na 15 à 20 km langs de fiets rennen bij thuiskomst een speeltje uit de tuin ging halen om dan heel enthousiast mij te komen halen voor een spelletje. :D

Ik vind hem trouwens een mooie lab, hij is niet zo log als de meeste labjes tegenwoordig.
#3195978
frodo quin schreef:
Ik vind hem trouwens een mooie lab, hij is niet zo log als de meeste labjes tegenwoordig.


Wou ik net zeggen, Moos ziet er goed uit. Ik zei vandaag tegen iemand dat mijn lab 3 jaar was, ze dacht dat het nog een jonkie van een jaar was.
Ik zeg 'nee, zo hoort een lab er uit te zien'. :biggrin2:

Een dikke lab is echt de schuld van de eigenaar, schildklierproblemen/trage stofwisseling mijn :pain: . Dat betekend dat zeker 80% van de labs het hebben :2funny: .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door