Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3195657
Op deze heerlijke zonnige fijne dag zijn onze lieve Froutietoetie en Fritzipitzi jarig :smitten:

Ze zijn alweer 3 jaar, een soort van volwassen :biggrin2:

Ik hoop dat ik vanmiddag ergens de kans vind ik om taart voor ze te maken. Ik heb van de week voor de hele week boodschappen gedaan omdat Leo moet werken en Lingie niet te lang alleen thuis mag zijn. Maar ingrediënten taart vergeten :-[

Ah ja, ook zonder taart weten ze wel dat ik zielsveel van ze houd!!!!!!

Lieve schatteboutjes van me, liefjepiefjes, nog vele jaren in goede gezondheid en dat we de komende 22 jaar maar mega veel van jullie mogen genieten!!!
#3195705
Wat gaat dat snel! Het is net alsof het gisteren was dat mijn Schatzi en ik vastgekleefd zaten aan de Siamsa-webcam en maar niet naar bed konden gaan. Zelfs in bed hebben we via de gsm nog naar de stream gekeken :biggrin2:

Hartelijk gefeliciteerd met jullie meisjes (en de andere Siamsapups) :birthday:
Door Lizzy
#3195725
Ik weet niet, ik vind ze gewoon nog zo pup. Vooral Fritzi! Ohw, ze zijn echt ongelofelijk lief.....!

Nog een filmpje van het gespuis: Echt he, ze lijken gewoon ook nog zo pup omdat ze nog steeds, ondanks mijn geweldige training, nog steeds tegen me opspringen (and I love it...! :biggrin2: ).

Waarom werkt die verdomde youtubeknop bij mij niet?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door