Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3195193
Zoals sommige wel zullen weten vind ik fotografie erg leuk en ik ben er veel mee bezig.
Nu hebben wij gelukkig twee honden die voor snoepjes altijd wel model willen zijn en af en toe werken de katten en ratjes mee maar ik vind het ook erg leuk om andere dieren dan onze eigen te fotograferen. Ook is dat goede oefening want elk dier doet weer anders en ik moet nog ook veel leren. Met honden heb ik het meeste ervaring maar andere dieren fotografeer ik graag.
Dus als er mensen in de buurt van Hattem/Zwolle zijn die het leuk lijken om een photoshoot te doen hoor ik het graag. :)

Hier een paar foto's die ik gemaakt heb.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En hier nog veel meer (niet allemaal met mijn spiegelreflex)
#3195209
Ik zou wel eens mooie fotos willen hebben van mijn roedel. Ik knip gewoon maar wat, maar heb geen geduld om mooie fotos te maken. Maarja om nu met 7 honden naar zwolle te rijden zie ik niet zitten. Als je deze kant zou willen opkomen zou dat heel leuk zijn. Reistijd en kosten worden natuurlijk vergoed.
#3195213
Kim_S schreef:Over een half jaartje heb ik hopelijk leuk fotomateriaal voor je. Komen we wel een keer jouw kant op :biggrin2:
Ja ik hoop het ook voor jullie! De honden hebben hun best gedaan in elk geval! :)
Lida. S schreef:Ik zou wel eens mooie fotos willen hebben van mijn roedel. Ik knip gewoon maar wat, maar heb geen geduld om mooie fotos te maken. Maarja om nu met 7 honden naar zwolle te rijden zie ik niet zitten. Als je deze kant zou willen opkomen zou dat heel leuk zijn. Reistijd en kosten worden natuurlijk vergoed.
Ik stuur je een pb'tje. :)
#3195300
kira schreef:We hebben hier kippen hanen konijnen katers en honden in drie kleuren. Als je wilt oefenen ben je van harte welkom. Kan je op het station kampen ophalen, of je moet de bus nemen.
Ow leuk kippen, die heb ik nog nooit voor de lens gehad. :D
Ik stuur je een pb'tje.
#3195661
Thessa en Shanti schreef:Ik ben benieuwd, op de moordlustige kip van mijn om en tante na vind ik kippen ontzettend leuk. :)

Het is iig een uitdaging, of ze komen allemaal op je voeten staan en gan dan wild met hun kop schudden voor je lens of ze lopen allemaal weg en dan heb je alleen kippenkonten :biggrin2: ik doe het meestal maar stiekem...met een telelens :biggrin2:
#3195663
Angelique schreef:Het is iig een uitdaging, of ze komen allemaal op je voeten staan en gan dan wild met hun kop schudden voor je lens of ze lopen allemaal weg en dan heb je alleen kippenkonten :biggrin2: ik doe het meestal maar stiekem...met een telelens :biggrin2:
Haha, een telelens klinkt als een goed idee. Ik heb jammergenoeg geen echte telelens maar ik ga het een afstandje met proberen, met 40-150mm moet dat ook wel lukken.
#3195677
Thessa en Shanti schreef:Haha, een telelens klinkt als een goed idee. Ik heb jammergenoeg geen echte telelens maar ik ga het een afstandje met proberen, met 40-150mm moet dat ook wel lukken.

Ah ja, komt goed. Als ze maar niet denken dat je eten komt brengen dan heb je al afstand genoeg. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door