Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3195487
Eerst wees Lizzy mij/ons op de uglydebugly tanden van Bowie. Nu een film gezien van Liam Neeson (lekker hapje!) heeft die ook van die 2 centimeter witte tanden. Ik vind het zo lelijk. Snap best dat je iets aan je tanden doet als ze afwijken, maar dit? Hele karakter wordt uit de kop getrokken.
Zo dat ben ik kwijt. En in het kader van shownieuws, wie weet wat Halina doet bij Saskia haar Mark?
(Niet mijn Mark hoor)
Gr. Saskia
Door Lizzy
#3195502
cj schreef:Eerst wees Lizzy mij/ons op de uglydebugly tanden van Bowie. Nu een film gezien van Liam Neeson (lekker hapje!) heeft die ook van die 2 centimeter witte tanden. Ik vind het zo lelijk. Snap best dat je iets aan je tanden doet als ze afwijken, maar dit? Hele karakter wordt uit de kop getrokken.
Zo dat ben ik kwijt. En in het kader van shownieuws, wie weet wat Halina doet bij Saskia haar Mark?
(Niet mijn Mark hoor)
Gr. Saskia
Fotootje?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3195509
Van die spierwitte en overdreven kaarsrechte witte tanden is net zoiets als oksels/benen scheren en haar verven boven je 35e. Een vorm van uiterlijk vertoon door sociale druk.


Maar Halina Reijn is toch zo'n lellebel? Dat maakt Mark R. een soort afgelikte boterham. Ik zou hem niet meer hoeven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3195514
koekje schreef:Van die spierwitte en overdreven kaarsrechte witte tanden is net zoiets als oksels/benen scheren en haar verven boven je 35e. Een vorm van uiterlijk vertoon door sociale druk.


Maar Halina Reijn is toch zo'n lellebel? Dat maakt Mark R. een soort afgelikte boterham. Ik zou hem niet meer hoeven.
Spreek jou over tien jaar wel weer. ::)
Door Lil
#3195562
koekje schreef:Van die spierwitte en overdreven kaarsrechte witte tanden is net zoiets als oksels/benen scheren en haar verven boven je 35e. Een vorm van uiterlijk vertoon door sociale druk.


Maar Halina Reijn is toch zo'n lellebel? Dat maakt Mark R. een soort afgelikte boterham. Ik zou hem niet meer hoeven.
Oei dan mag ik daar binnenkort allemaal mee stoppen. Yeah! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3195571
MarijeEnBoomer schreef:Sssssst Sas weet het nog niet van Halina!
Ik hoop dat Mark humorloos blijkt te zijn dan haakt Sas toch af en hoeft ze dit nooit te weten!
Ik wil 'm nog steeds. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door