Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Julie01
#3194771
Ik heb deze ketel in mijn huis geinstalleerd, en nu lijkt mijn hond moe, en eet hij minder dan voorheen. Misschien is de ketel te sterk? Of zijn de db te hoog?
Door Suzanne
#3194792
Julie01 schreef:Ik heb deze ketel in mijn huis geinstalleerd, en nu lijkt mijn hond moe, en eet hij minder dan voorheen. Misschien is de ketel te sterk? Of zijn de db te hoog?
Waarom denk je dat het een met het ander te maken heeft? Wat is er met je hond dan? Om wat voor hond gaat het?
Meer info graag ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3194844
Zo,n grote ketel si dat toch niet. Maar goed, wat nu? Andere ketel ophangen ofzo. Ik vind het nou niet het meest voor de hand liggende om direct aan te denken als de hond niet lekker is.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3194867
Ik zou de hele CV installatie slopen en een houtkachel nemen. Hier nergens last van.
Kan ook komen omdat we geen honden meer hebben :crazy2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3194875
Krijgen we nu hier ook al trollen?

En als het wel serieus is... we hebben hier de goede gewoonte je eerst even voor te stellen...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3194893
Om dan toch nog wat serieus te zeggen......lekt het ding geen koolmonoxide? of doet die het zo goed dat je hond geen energie meer hoeft te stoppen in het zichzelf warm houden.
Door Diego
#3195465
evelyn02 schreef:Gewoon reclame voor CV ketels??? ;)
Dat idee kreeg ik ook..maar geen goede dan als je zegt dat je hond er ziek van wordt....
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3195508
Ik bedacht me vanacht iets. Als het echt met de ketel te maken moet hebben, zou je hond opknappen als je bv een paar uur buiten bent of een middag op bezoek gaat bij vrienden.
Misschien een idee om uit te proberen? (is goedkoper dan een andere ketel :D )
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door