Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3195363
Het is allemaal goed gegaan en met een uur werd ik al gebeld of ik hem op wilde halen..... Meneertje Joep maakte nogal wat kabaal (loeien als een wolf), hij wilde naar huis!En hij is weer thuis, teentje is er helemaal af en nu is het afwachten wanneer hij het pootje weer volledig belasten kan.

Afbeelding
Door Siberienne
#3195365
Wat fijn dat hij weer thuis is. Duimen dat het nu allemaal goed gaat en hij ziet er wel mega schattig uit met dat pootje zo..

Hmmmm dat loeien en zich duidelijk kenbaar maken, dat zou ik de teckels van mijn zus ook zo horen doen. Vooral Suusje ;)
Knuf voor Joep!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3195369
Joep en Joris loeien ook als wolven (altijd precies 1 minuut) als ik ze alleen thuis laat.... Echt... je kunt het 500 meter verderop nog horen. En nee..., de buren zijn er niet blij mee, maar goed we hebben geen kinderen die kabaal maken dus de enkele keer dat ze alleen zijn "moet" het maar.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3195383
Oh, wat fijn dat het allemaal goed gegaan is!!

Rust maar lekker uit Joep, en veel beterschap met je pootje.
Gelijk heb je, dat je veel kabaal maakte, dan mag je tenminste lekker snel weer naar huis. ;D

Sterkte!!
Door Lil
#3195388
Je heren zijn dus heel erg slim met hun geloei. En ach ja de buren zullen het niet fijn vinden, maar ik denk dat het korte gejoel bij vertrek minder vervelend is dan de grote honden die bij mij achterom 2 tot 3 keer per dag 15-20 minuten in de tuin staan te blaffen.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3195437
Beterschap voor Joep! Hoop dat het ventje :smitten: snel opknapt!

Ik moest Radja ook altijd eerder ophalen,joelde ook alles bijelkaar ;D ,dus herkenbaar! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door