Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3195324
Zo zitten ze nog bij je op schoot en zo gaan ze.in of na de zomervakantie stagelopen opeen klein bootje....

Afbeelding

Mooi roeibootje toch :biggrin2:




Eigenlijk vind ik het stiekem best een lange tijd weg en dan zover :-\ :-[ Natuurlijk vind ik het voor Gerhard super tof, maar hij blíjft mijn "kleine neef" :-* :-*
#3195328
Ja Dian, je wordt oud :biggrin2:

(Mijn neefjes hebben zelf alweer kinderen).

Maar hee, wat een mooie boot hee.... Ohww, hier zou ik ook wel eens een maandje een reis op willen maken. Cocktailtje. Beetje aan het zwembad hangen. Beetje lezen. Beetje niks doen. 's Avonds lekker eten.

Leo is als klein kind nog met deze boot van Nederland naar Australie gevaren:

Afbeelding

Dat was toentertijd al luxe! Ik blijf dat zo gaaf vinden. We hebben nog een hut sleutel van de boot!
#3195350
Lizzy schreef:Ja Dian, je wordt oud :biggrin2:

(Mijn neefjes hebben zelf alweer kinderen).

Maar hee, wat een mooie boot hee.... Ohww, hier zou ik ook wel eens een maandje een reis op willen maken. Cocktailtje. Beetje aan het zwembad hangen. Beetje lezen. Beetje niks doen. 's Avonds lekker eten.

Leo is als klein kind nog met deze boot van Nederland naar Australie gevaren:

Afbeelding

-Das ook een mooi bootje. Herinnert Leo zich daar nog wel iets van of was hij daar te jong voor?

Dat was toentertijd al luxe! Ik blijf dat zo gaaf vinden. We hebben nog een hut sleutel van de boot!
Het is allemaal wel chique. Als hij op het passagiersgedeelte komt, moet hij in uniform lopen. Hij studeert voor maritiem officieer aan de zeevaartschool in Rotterdam. Hij gaat dus de brug op. Ben erg benieuwd. En ja dan merk je pas dat je ouder wordt.... :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door