Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#318983
Hallo,

Graag wil ik weten welk compleet versvoer het beste is.

Ik ken de volgende merken van Internet:
Rodi, Energique en Carnibest.
De site van BIBI kan ik alleen de algemene pagina openen en niet meer. Heeft iemand een e-mail adres?

Is het mogelijk een vertaallijstje van alle afkortingen op de site te zetten? Als beginner ben ik nog niet zo op de hoogte.

Groetjes Claudia.
Door amber2
#318999
Het beste kant-en-klare versvlees (kvv) is waar jouw hond het het beste op doet! Dat kan per dier nml. erg verschillen. Kijk dus gewoon wat je bij jou in de buurt makkelijk kunt kopen of laten thuisbezorgen (bij grote hoeveelheden) en probeer wat verschillende merken uit. De meesten hier op dit forum vinden Bibi en Carnibest de beste merken; Bibi is alleen niet verkrijgbaar in het noorden van het land (ik weet niet waar je woont), Carnibest wel. Succes ermee! :)
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#319073
Hopelijk doe ik het zo goed, ik wilde iedereen
bedanken voor de handige tips! :D
Ga denk ik voor de Carnibest, deze lijkt mij het
meest compleet en er zit een verkooppunt bij
mij in het dorp.
Het echt zelf maken vind ik nu nog te ingewikkeld
en te veel werk maar het heeft zeker mijn intresse
gewekt.

Groetjes Claudia.
Door trusty
#319394
Carnibest komt er bij ons ook het beste uit. Bij ons wel naast het zelf maken van barf maaltijden. Succes ::)
Door amber2
#319530
Ja, ook wij hebben inmiddels alle merken geprobeerd (behalve bibi want dat is hier niet verkrijgbaar), en op carnibest doen die van ons het ook verreweg het beste! Energique had een vergelijkbaar resultaat, alleen moesten ze er een stuk meer van eten (ik geef nu dan ook carnibest aktief) en ik vind carnibest er beter uitzien, wat groffer en het ruikt lekker (energique ruikt nergens naar)..! ;)
Door diana
#320231
ik ook hoor ,
en
ik maak soms ook zelf wel wat ,
fulltime barfen daar heb ik gewoon de tijd niet voor , maar omdat de c.b toch compleet is durf ik best zelf af en toe een dag wat te maken wat dan zeer waarschijnlijk niet compleet is , maar ik denk dan ;
in het wild zou er ook niet iedere dag voldoende zijn ,
het is gewoon geweldig dat je je beessies niet iedere dag hetzelfde voer hoeft te geven ,
en ik geniet na al die jaren dat ze nu vers eten nog iedere dag van het kwijlen wat ze doen terwijl ik wat sta te brouwen voor ze en die hoopvolle grote ogen daarbij ,
van wat zouden we vandaag weer voorgeschoteld krijgen ,
Laatst gewijzigd door diana op zo 15 mei 2005, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#320247
[quote="Claudia N"]
De site van BIBI kan ik alleen de algemene pagina openen en niet meer. [/quote]

De rest van je vragen zijn al beantwoord ;), ik heb gemerkt dat als ik mijn pop-upkiller uitschakel ik wél de gehele site van Bibi kan lezen (moet je wel na het uitschakelen de beginpagina vernieuwen).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door