Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3185495
Gisteren een nieuwe serie gekeken: Zoo.

Het begint met een dodelijke aanval door leeuwen die zijn ontsnapt uit een dierentuin. Vraag is of dit gewoon leeuwengedrag is of dat dit gedrag werd getriggerd door een nieuw voer.
Als aan de andere kant van de wereld wilde leeuwen ook mensen doden en katten raar gedrag gaan vertonen dringt de vraag zich op of er meer aan de hand is. Proberen de dieren ons als mensen iets duidelijk te maken, komen ze in opstand?

Zoo komt op maandagavond bij SBS.
Door Retrievers
#3185504
Ik heb hem opgenomen maar moet m nog kijken.
Ik lees dat er 13 afleveringen zijn en een 2e seizoen eraan komt.
Klinkt als een leuke serie. Ik zag wel een klein stukje dat die Jack russel zijn baasje naar andere honden leidde.
Ik was met die Jack russel ten onder gegaan zal ik je zeggen. :2funny:
Ik moest lachen dat er ook een golden retriever tussen zat, alsof ik daar bang voor zou zijn :D
Door keetje
#3187645
Let op, ZOO verhuisd naar SBS9 .Eerst de herhalingen van de delen die al uitgezonden zijn daarna de nieuwe delen. Schijnt gewoon op maandag 20.30 uur te blijven maar dat weet ik niet zeker.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3187681
keetje schreef:Let op, ZOO verhuisd naar SBS9 .Eerst de herhalingen van de delen die al uitgezonden zijn daarna de nieuwe delen. Schijnt gewoon op maandag 20.30 uur te blijven maar dat weet ik niet zeker.
Dank voor de tip!
Door frodo quin
#3187747
Ik heb het eerste seizoen gezien en vind het een aanrader. De eerste twee afleveringen vond ik wel oké, maar niet spectaculair, maar nadien werd ik er in meegezogen en had ik moeite om niet te blijven kijken.
Door tt-tjes
#3187921
keetje schreef:Let op, ZOO verhuisd naar SBS9 .Eerst de herhalingen van de delen die al uitgezonden zijn daarna de nieuwe delen. Schijnt gewoon op maandag 20.30 uur te blijven maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb de eerste afleveringen op SBS 9 gekeken op zondag, daarna afgelopen maandag de volgende afleveringen op SBS6. Gaat het nu verder op SBS9 dan?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door