Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3194498
Ze krijgt nu pijnstilling, we zijn druk bezig met spieren kweken en wat gaat het nu goed met Shanti. :)
Ze is weer vrolijk, enthousiast en trekt soms zelfs aan de lijn. :D (ik had niet verwacht daar ooit blij mee te zijn)

Vandaag zijn we voor het eerst sinds tijden weer naar de hei en het bos gegaan voor een lange wandeling en ook nu we weer thuis zijn gaat het nog steeds goed. We hadden er een heerlijk zonnetje bij en volgens mij heeft ook Shanti ontzettend genoten van de wandeling.

Even mooi poseren voor baasje (nouja, het snoepje in haar hand ::) ).
Afbeelding

Die zwarte was ook mee maar we mochten niet spelen (waarom niet? ik voel me goed :cool: ) dus vlak hierna moest er steeds een van ons aan de lijn >:(
Afbeelding

Ach, eigelijk loopt het ook wel rustig zonder die puberende stuiterbal erbij.
Afbeelding

Ook weer zo'n spontane foto :biggrin2:
Afbeelding

Hmm, ren ik erop af of niet :???:
Afbeelding

Vooruit dan baasje, ik blijf wel staan ::)
Afbeelding

Afbeelding

Wit is soms toch wat saai
Afbeelding

Kleurtje erbij is stukken beter toch!? ::)
Afbeelding

Tja, als je dan losloopt in het bos moet er wel een souvenirtje mee natuurlijk.
Afbeelding

:-*
Afbeelding
Door Shanti en co
#3194515
Angelique schreef:Die heeft duidelijk genoten! Leuke foto's, vooral die spontane :biggrin2:

Maar even gemist...wat was er mis met haar?
Ja wat knap he, zomaar uit zichzelf ging ze poseren. :cool:

Zo'n 2 maanden geleden viel het ons op dat ze erg sloom en stijf geworden was, lopen ging wel maar vooral in het begin liep ze erg stram.
Het bleek toen dat ze DLSS heeft, haar SI gewricht schuift onder de laatste wervel en daardoor wordt de zenuw bekneld. Het is jammergenoeg niet te genezen maar onder begeleiding van de fysio zijn we nu bezig om een spiercorset te kweken om de gewrichten te ontzien en het verloop te vertragen.
De pijnstilling werkt gelukkig ook heel goed, het enige nadeel daarvan is dat ze nu weer veel wil gaan spelen en bij Shanti en Boeke is dat jagen en beuken. Niet zo handig met rugproblemen dus dan moet er een aan de lijn.
Door Shanti en co
#3194901
smulpaap schreef:Heerlijk voor Shanti , weer wat meer vrijheid dus :-*
Klopt, en ook met kleine dingen als het vuilnis wegbrengen naar de ondergrondse container loopt ze vrolijk vooruit terwijl ze hiervoor soms niet eens de mand uitkwam als je naar buiten ging.
Door Shanti en co
#3195580
Kaela schreef:Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat! En ze is om te :-*, wat een mooie dame :smitten: :smitten: :smitten:
Wij zijn er ook ontzettend blij mee, ik schrok best wel van de uitslag maar gelukkig is het tot nu toe goed behandelbaar. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door