Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3194615
Vandaag zijn Tom en ik een dagje terug naar onze roots geweest, en hebben we een heerlijke modderwandeling gemaakt in Zeeland, Tom kon eindelijk weer eens genieten van zijn harem, 2 wahkjes en een barsoi, de 2e barsoi een zeer mooie, lieve en indrukwekkende reu kon wegens gezondheidsproblemen helaas niet mee.
Maar het mocht de pret van dit gezelschap niet drukken!
Afbeelding

Nu heb ik een moe maar voldaan Tommetje aan mijn voeten liggen :-*
Door Martine-Tom
#3194714
Thessa en Shanti schreef:Gezellig! :)
Al zien jullie er nog wel erg schoon uit voor een modderwandeling, dat lijkt mij wel fijn. :P
Ongeveer hier maakte ik de opmerking dat het zulk zalig weer was en perfect voor een wandeling....dat had ik gewoon niet moeten doen :P ::)
Tom heb ik nadien bij zn oma afgeleverd die m gelijk onder de douche gegooid heeft en zelf zijn we nog ff iets gaan drinken waar we er raar aangestaard werden, pas bij thuiskomst zag ik dat mn blauwe broek tot aan mn knieen grijs/bruin was ;D
Door Martine-Tom
#3194715
Angelique schreef:Fijn te zien dat die niet weggewaaid is :biggrin2:

Snel weer naarhet rotterdamse gevlucht :biggrin2:
Kever (die barsoi) hield Tom uit de wind :biggrin2:
Door Shanti en co
#3194768
Martine-Tom schreef:Ongeveer hier maakte ik de opmerking dat het zulk zalig weer was en perfect voor een wandeling....dat had ik gewoon niet moeten doen :P ::)
Tom heb ik nadien bij zn oma afgeleverd die m gelijk onder de douche gegooid heeft en zelf zijn we nog ff iets gaan drinken waar we er raar aangestaard werden, pas bij thuiskomst zag ik dat mn blauwe broek tot aan mn knieen grijs/bruin was ;D
;D
Door miik
#3194824
Martine-Tom schreef: en zelf zijn we nog ff iets gaan drinken waar we er raar aangestaard werden, pas bij thuiskomst zag ik dat mn blauwe broek tot aan mn knieen grijs/bruin was ;D
Whahahaha, herkenbaar !!! Hoop dat jullie genoten hebben !
Dit is wel de mooiste harem die er rondloopt hoor, dus Tom heeft een goeie smaak ! <3
Door Lizzy
#3194826
Martine-Tom schreef:Vandaag zijn Tom en ik een dagje terug naar onze roots geweest, en hebben we een heerlijke modderwandeling gemaakt in Zeeland, Tom kon eindelijk weer eens genieten van zijn harem, 2 wahkjes en een barsoi, de 2e barsoi een zeer mooie, lieve en indrukwekkende reu kon wegens gezondheidsproblemen helaas niet mee.
Maar het mocht de pret van dit gezelschap niet drukken!
Afbeelding

Nu heb ik een moe maar voldaan Tommetje aan mijn voeten liggen :-*
Ach, wat meot die arme jongen toch allemaal ontberen in Rotterdam! Ik las trouwens wel dat Rotterdammers het gelukkigst zijn van alle Nederlanders :g:
Door Martine-Tom
#3194851
miik schreef:Whahahaha, herkenbaar !!! Hoop dat jullie genoten hebben !
Dit is wel de mooiste harem die er rondloopt hoor, dus Tom heeft een goeie smaak ! <3
Jaaaa ik ben nog steeds, en zal nooit worden, een windhonden mens, maar ben ze door deze roedel wel enorm gaan waarderen!

Heb nu ook de andere kant van Saf gezien, toen we binnen kwamen ging ze ff uit dr plaat :P Om 5 minuten later half op schoot te kruipen en om koekjes te bedelen, ik vind ze zooooo leuk!!
Door Martine-Tom
#3194856
Lizzy schreef:Ach, wat meot die arme jongen toch allemaal ontberen in Rotterdam! Ik las trouwens wel dat Rotterdammers het gelukkigst zijn van alle Nederlanders :g:
Je he, het arme kind haha.
HIer heeft ie iig Mayla en Yesco waar ie heerlijk mee speelt, tig katten waar ie mee kan knuffelen en een aantal konijnen en kippen, geloof dat ie het niet echt slecht heeft :biggrin2:
Hij wil trouwens heel graag een konijn, die vind hij zo leuk! Maar ben nogal uithuizig tegenwoordig dus wil geen dieren er meer bij.

En over dé Rotterdammer kan ik niet oordelen, maar ik ben iig een gelukkig Rotterdamse, gister voelde ook echt als op visite gaan, en de terugweg ging ik echt naar huis, Goes vind ik enorm leuk...voor een dagje.
Soms moet je gewoon je hart volgen en je verstand even negeren, nog elke dag blij dat ik dat gedaan heb!
Door Tanna
#3195183
Martine-Tom schreef:Afbeelding

Dit is al de hele dag mijn uitzicht ;D

Ach, lief..........
Onze kruimels hebben elkaar nog steeds niet ontmoet en ik weet zeker dat ze elkaar reuze leuk zullen vinden!
Door Martine-Tom
#3195293
Tanna schreef:Ach, lief..........
Onze kruimels hebben elkaar nog steeds niet ontmoet en ik weet zeker dat ze elkaar reuze leuk zullen vinden!
Laat maar weten wanneer je een keer wil lopen, Tom is er wel voor in hoor :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door