Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Drum
#319444
Ik heb een poging gedaan alles te lezen op barfplaats over glucosamine en glucobest... maar toch zou ik in dit specifieke geval, graag jullie advies willen!

Zoals sommige van jullie weten heb ik een Amerikaanse Bulldog reu van 11 maanden oud. Hij heeft last (gehad) van zijn voorpoten en uit onderzoek bleek dit te liggen aan groeipijnen. Door het andere voer is dit al zo goed als over :)
Toen er toch foto's gemaakt werden, heb ik direct gevraagd om ook zijn heupen te fotograveren... blijkt dat hij flink slechte heupen heeft :( Gelukkig heeft hij er niet duidelijk last van... Wel vind ik dat hij soms wat moeilijk gaat zitten (kan ik me ook inbeelden omdat ik op zoek ben naar tekens...).
Nu krijgt hij sinds een week Carnibest, waarvan ik gelezen heb dat er Glucobest aan toegevoegd is. Is het raadzaam om toch nog supplementen hiervoor te geven?

Alvast bedankt!!!

Groetjes, Sigrid
Door Audrina
#319475
Ik geloof dat er inmiddels al geen CB met glucosamine wordt gemaakt, daarom kan je denk ik het beste ff contact opnemen met Corine (van Bunschoten Diervoeders). Zij kan je precies vertellen hoe of wat. ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door