Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Drum
#319448
Drum krijgt al een tijdje wat lamsribbetjes en sinds kort ook pens te eten. Wat me opvalt, is dat hij zijn poten niet wil gebruiken... bang voor vieze voetjes denk ik ;)
Knabbelen en trekken doet ie dus niet, na een tijdje moeilijk doen, slikt ie dus gewoon de hele lap naar binnen (bij pens dan). Als ik het vast houd, trekt ie wel, maar ja... dan leert ie het natuurlijk nooit!

Hadden jullie honden dit in het begin ook? Zal het nog goed komen met Drum? :D

Groetjes, Sigrid
Door rees
#319452
Herken het wel een beetje maar dat komt nog wel
zefs de pup van 14 wkn gebruik nu haar pootjes.
En gaat in gevecht met een stuk pens :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#319458
Joep, 1 jr., slikt nog steeds eerst de hele lap pens in een stuk door. Kotst hem vervolgens weer uit en trekt hem dan in stukken. ::)
Door k9
#319461
Hoi Sigrid,
Joey, onze herder deed dat ook aan het begin. En nu af en toe ook.... ;D Wat ik doe is een hele taaie lap pens aan hem geven(met spier en vet) en vierkant van vorm (zo kan hij het niet zomaar doorslikken); dan kauwt hij het een minuut of 5 en daarna slikt hij het door zodra dat mogelijk is. ;) ;) Maar je kan ook je lap pens ergens (boom, schutting...) spijkeren..... :D
Gr,
Isabel, k9
Door Nelly
#319606
Doet Angel ook; een lap pens zo groot als een keukendoek gaat in 1 x naar binnen, komt er soms weer half uit om vervolgens weer naar binnen te verdwijnen. Maak me er niet zo druk om, zolang ze er maar niet in stikt :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door