Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3194377
Vanmiddag kwam onze butler thuis met zijn handen vol ::)
Hmm papieren zakkies ..... twee zelfs ::)
Het is volgens ons Zaterdag hoor , dan komt ie altijd binnen met een papieren zakkie ::)
Nou , we lagen al saampjes op de bank te kroelen .... het lijkt ons verstandig om op de bank te blijven
Dan hebben we tenminste uitzicht op wat er in de keuken gebeurt
Hmm er is alvast een geur die we herkennen .... glibbervissie :D
Daar mogen we altijd wat van proeven :D
Maar wat is nou toch die andere geur ::) Dat ruikt mieters lekker zeg , en kijk us de butler staat er al van te snoepen ::)
Wij willen dat ook proeven hoor butler , tis dat dan ? dat is zelf gemaakte paardenworst
Joepie , wij mogen ook en plakje :D Koop je dat voortaan ook elke week
Moeten we dan extra goed opletten butler , of je met twee zakkies thuiskomt
Daar willen we echt de bank of de mand wel voor uit komen hoor (en we hadden mazzel )
We komen wel vaker kijken als er geluiden uit de keuken te horen zijn , ja een stukje banaan dat mag ook
Maar vaak komen we voor jan met de korte achternaam hoor >:( Is niet voor jullie zeggen ze dan

Een restje van hun bord aflikken , willen wij graag .... mag niet
Koffie met room of slagroom , willen wij wel ...... mag niet
Biertje ....... mag niet
Een gekookte aardappel ..... mag niet
Appeltaart met slagroom ..... mag niet
Dussssss ...... heel vaak kom je gewoon voor lul je mand uit zeg >:(
En ze vergeten hier helaas ook nooit het lekkers op te ruimen , valt ook niks te jatten >:(

Hoe gaat dat nou bij jullie ? ::)
Ook zeker van die strenge butlers ?
En kan je nog weleens iets jatten ? ::)
Door jasmijn
#3194385
Ja mijn vrouwtje laat geregeld lekker dingen valen voor mij, zo als de rauwe sperziebonen die vandaag "perongeluk" voor mij op de grond vielen :biggrin2:

Ze weet precies wat ik lekker vind en ik sta ook altijd pal naast haar als ze aan het koken is want dan krijg ik vaak ook een beetje ( en vrouwtje is echt onhandig dus vaak is het lekker laten vallen niet eens geplant )

Van mijn baasje krijg ik altijd een stukje koek als hij er een neemt, hij kan de koektrommel niet open doen zonder dat ik gelijk naast hem sta :D

Maar het meest krijg ik van de moeder van het baasje, van bijna alles wat zij eet krijg ik wel een stukje.
Als zij op bezoek komt laat ik haar geen moment uit het oog, ik was ook heel verdrietig toen ik een nieuw huisje kreeg en niet meer bij haar woonden :'(
Mijn vrouwtje vond het wel beter zo want ik werd al wat dikker zei ze, nu heb ik weer mijn mooie slanke figuurtje weer terug.
Maar elke keer als baasje tuis komt kijk ik toch snel even achter hem of zij er niet ook is want als ze er is dan moet ik gelijk hoi zeggen tegen haar
#3194403
Lil schreef:Hier komen de "jonkies" voor alles hun mand uit. Aandacht, knuffel, alles dat op eten lijkt, mee weg gaan.
+2 hier komen ze ook overal hun mand voor uit, je weet maar nooit. Maakt niet uit of het eten is of wat anders.
Door tessa
#3194465
Tanja komt haar mand uit als ik de tafel aan het afruimen ben, ik veeg dan met het vaatdoekje alles wat geknoeid is op de grond :D Mijn man vindt dat belachelijk en doet dit dus niet. Ze weet het verschil, als hij de tafel afruimt blijft ze liggen :biggrin2:
#3194490
Hier standaard als de koelkast open gaat je weet nooit hé, helaas is dat vaak voor niets...
Als vrouwtje gaat koken, staan of liggen we bij haar, die wil nog wel eens wat groente toe stoppen, jammie.

En verder.... Bij baasje zeuren we harder, die geeft ook nog wel eens toe, vrouwtje is echt gruwelijk streng, daar krijgen we verder nooit zo wat van....
Door Lida. S
#3194519
Wij komen de mand uit zodra het vrouwtje opstaat, want we moeten haar beschermen. Het maakt niet uit waar ze naar toe gaat, naar buiten, naar de wc, naar de schuur overal houden wij haar in de gaten en als ze in de keuken toevallig wat laat vallen ruimen wij het voor haar op. Wij hebben het heel druk en eigenlijk geen tijd om in de mand te liggen.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3194546
Lida. S schreef:Wij komen de mand uit zodra het vrouwtje opstaat, want we moeten haar beschermen. Het maakt niet uit waar ze naar toe gaat, naar buiten, naar de wc, naar de schuur overal houden wij haar in de gaten en als ze in de keuken toevallig wat laat vallen ruimen wij het voor haar op. Wij hebben het heel druk en eigenlijk geen tijd om in de mand te liggen.
Zo zijn wij ook. Overal waar het vrouwtje gaat, gaan wij. Bij het baasje komen we eigenlijk alleen als hij in de koelkast kijkt en als hij alleen eet. Het vrouwtje is veel strenger en die geeft nooit iets van tafel.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3194582
Wanneer de koelkast open gaat en dan de vleesla dan zijn mijn oren gespitst.
Als ik hoor dat er pakje kip uit wordt gehaald dan ren ik naar de keuken en kijk ik zo lief mogelijk of ik ook wat mag.Vrouwtje is hierin helaas erg streng dus krijg ik vrijwel nooit iets.
Bij andere vleesbakjes voor de baasjes blijf ik lekker liggen, maar kip ben ik echt gek op! Dit was al zo voor ik kvv kreeg :D

Ook als mijn vleesbakje uit de koelkast wordt gepakt sta ik er gelijk naast. Daarna duurt het wel erg lang voor het in mijn bakje zit, personeel moet nog altijd leren dat het sneller moet!

Wanneer ik het bakje voor snoepjes hoor ben ik er ook als de kippen bij. Baasje wil ze nog wel gewoon geven, vrouwtje maakt het altijd lastig. Voedselverrijking noemt ze dat ::)
Wanneer ik baasje dan zielig aankijk haalt hij de snoepjes er nog wel eens voor mij uit :P

Verenhengel is maar net of ik er zin in heb, andere speeltjes kom ik niet voor overeind.

Owjah, en als een echte kat lig ik natuurlijk niet in mijn mandje bij de kachel maar bij personeel op de bank ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door