Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3194096
Op Facebook kwam de volgende vermissing voorbij, vind 'm zo erg dat ik het ook hier even deel.

Op 18-01-16 is het vrouwtje samen met Sigie in verwarde toestand van huis vertrokken. Gelukkig is het vrouwtje terug gevonden. Ze zat ik een kliniek in Oostenrijk.
Helaas had ze Sigie niet bij zich, en dus kan Sigie overal zijn! Ook is Sigie niet in het hotel aangetroffen waar het vrouwtje geslapen heeft.

Onze vraag is dan ook om dit massaal te delen! Graag in heel Nederland en zelfs daarbuiten. Hopelijk wordt zo ook Sigie gevonden.
https://www.facebook.com/WaarIsOnzeAnge ... =3&theater

Het lukt me helaas niet de foto te plaatsen... :-[

Edit: Angelique, dank voor het plaatsen van de foto!

UPDATE: hond is gezien in Oostenrijk, zou door politie ergens zijn ondergebracht. Er wordt morgen contact opgenomen met de politie.


UPDATE 2: Sigie zit in een asiel in Oostenrijk en wordt zsm opgehaald


Dat is dan de mooie kant van Facebook: bericht is in 6uur tijd bijna 5000x gedeeld :)
Laatst gewijzigd door pluk op za 06 feb 2016, 20:04, 2 keer totaal gewijzigd.
#3194330
pluk schreef:Op Facebook kwam de volgende vermissing voorbij, vind 'm zo erg dat ik het ook hier even deel.

Op 18-01-16 is het vrouwtje samen met Sigie in verwarde toestand van huis vertrokken. Gelukkig is het vrouwtje terug gevonden. Ze zat ik een kliniek in Oostenrijk.
Helaas had ze Sigie niet bij zich, en dus kan Sigie overal zijn! Ook is Sigie niet in het hotel aangetroffen waar het vrouwtje geslapen heeft.

Onze vraag is dan ook om dit massaal te delen! Graag in heel Nederland en zelfs daarbuiten. Hopelijk wordt zo ook Sigie gevonden.
https://www.facebook.com/WaarIsOnzeAnge ... =3&theater

Het lukt me helaas niet de foto te plaatsen... :-[

Edit: Angelique, dank voor het plaatsen van de foto!

UPDATE: hond is gezien in Oostenrijk, zou door politie ergens zijn ondergebracht. Er wordt morgen contact opgenomen met de politie.


UPDATE 2: Sigie zit in een asiel in Oostenrijk en wordt zsm opgehaald


Dat is dan de mooie kant van Facebook: bericht is in 6uur tijd bijna 5000x gedeeld :)
Of de hond was gechipt, dan heeft facebook niet zoveel invloed gehad! Maar wel mooi dat ie terecht is. :)
#3194331
Lazy Garfield schreef:Of de hond was gechipt, dan heeft facebook niet zoveel invloed gehad! Maar wel mooi dat ie terecht is. :)
Er is mevrouw geweest die via Fb heeft gemeld dat ze de mevrouw vorig weekend heeft gezien in een pension in Oostenrijk, dus vanaf daar konden ze verder zoeken. Dus echt opgelost door Fb deze vermissing.

Overigens is alleen chippen niet genoeg. Heel vaak blijkt de registratie niet te zijn gebeurd of kloppen de gegevens niet.
#3194362
pluk schreef:Er is mevrouw geweest die via Fb heeft gemeld dat ze de mevrouw vorig weekend heeft gezien in een pension in Oostenrijk, dus vanaf daar konden ze verder zoeken. Dus echt opgelost door Fb deze vermissing.

Overigens is alleen chippen niet genoeg. Heel vaak blijkt de registratie niet te zijn gebeurd of kloppen de gegevens niet.
Alleen chippen is genoeg als je als eigenaar voor de registratie van de juiste gegevens zorgt. Helaas wordt dat nogal eens vergeten.
Voor deze hond is het gelukkig weer goed afgelopen.
Anderhalf jaar geleden heb ik in Denemarken een Shiba Inu van de weg geplukt. Die was ook gechipt maar helaas klopte het adres van de baas niet meer. Ook hier bracht face-book redding en werd (in dit geval) de in Duitsland woonachtige baas gelukkig snel gevonden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door