Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cockerlover
#3193733
Vandaag ging ik mijn voorraad kvv halen en de leverancier vertelde mij dat hun gamma uitgebreid wordt met Hunters Home, een kvv dat in NL blijkbaar al veel verkocht wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb al eens op de website gekeken, maar het is natuurlijk interessant om van gebruikers te horen of het goed is.
Door sandra.aerns
#3193876
1x gegeven en ik vond het helemaal niks. Stonk, de rund bevatte geen bot, de kip weer teveel en ik vond het daar ook een beetje.. Apart zeg maar
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3193906
Zelf ken ik het niet, maar mijn "buurman" is er heel tevreden over
Ws kan je met de zoekfunctie wel eea vinden over ervaringen met Hunters home :)
Door Cockerlover
#3194054
Via de zoekfunctie hier vond ik niets terug op het forum :confused1: maar via google kwam ik wel op een oud topic hier uit 2012. Ben al iets wijzer, ik ga het zeker eens proberen. De prijs/kilo valt goed mee, ideaal om af te wisselen met Haaksbarf of Alaska. Want dat is hier nog altijd een groot succes, al komen de worteltjes er wel onverteerd uit...
Sandra, kip en rund geef ik hier niet meer, ook niet van andere merken.
Door Paul_Barte
#3194088
Een bouwmarkt die vers vlees gaat verkopen................het kan niet gekker worden, waarom geen spijkers en moeren bij de keurslager.
Maak me trouwens al jaren druk over de handel in KVV. De merken vliegen je om de oren en het grootste gedeelte weet van toeten nog blazen.
Dierwinkels weten niet eens wat ze verkopen en lullen maar wat onzin. Kan inmiddels ook een boek schrijven hierover.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3194090
Paul_Barte schreef:Een bouwmarkt die vers vlees gaat verkopen................het kan niet gekker worden, waarom geen spijkers en moeren bij de keurslager.
Maak me trouwens al jaren druk over de handel in KVV. De merken vliegen je om de oren en het grootste gedeelte weet van toeten nog blazen.
Dierwinkels weten niet eens wat ze verkopen en lullen maar wat onzin. Kan inmiddels ook een boek schrijven hierover.

Gamma...als in...assortiment.

Fijn weekend Paul :biggrin2:

http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/toon/2337
Door frodo quin
#3194164
Zooplus ook en het ziet er niet zo geweldig uit. Er lijken de laatste tijd wel veel kvv's met vreemde samenstelling op te duiken die echt nooit een evenwichtige voeding kunnen zijn. Het erge is dat mensen die voor kvv kiezen dat vaak doen omdat ze zich niet willen verdiepen in vers of denken dat het te ingewikkeld zal zijn. Die mensen komen er dus enkel achter dat er iets mis is met de voeding als het dier klachten krijgt, met alle mogelijke gevolgen van dien.
Door smulpaap
#3194171
enya13 schreef:zelfs bol.com heeft nu een eigen merk kvv..............
Ja , je kan als bol.com natuurlijk niet achterblijven ::)
Door enya13
#3194173
frodo quin schreef:Zooplus ook en het ziet er niet zo geweldig uit. Er lijken de laatste tijd wel veel kvv's met vreemde samenstelling op te duiken die echt nooit een evenwichtige voeding kunnen zijn. Het erge is dat mensen die voor kvv kiezen dat vaak doen omdat ze zich niet willen verdiepen in vers of denken dat het te ingewikkeld zal zijn. Die mensen komen er dus enkel achter dat er iets mis is met de voeding als het dier klachten krijgt, met alle mogelijke gevolgen van dien.

het lijkt mij ook niks en duur dat het is! kreeg idd een mailing van zooplus hierover.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3194175
Ik heb in het verleden toen ik nog KVV voerde eens een paar rolletjes gehad, vond het niks.
Las dat er ook vitaminen en minaralen aan toegevoegd zijn.
Doe mij maar Barf! :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door