Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3193873
Ik ben dit schooljaar terug gaan studeren. Ik zag het niet zitten, maar omwille van medische problemen geen andere keuze. Ik ben destijds gestopt met mijn studies omdat ik het mentaal/emotioneel niet aankon (faalangst in extreme vorm).Na weken van stress deze ochtend dan eindelijk de punten bekend en die waren goed, heel goed zelfs, ook voor de vakken waar ik eigenlijk vrij zeker van was dat ik er niet door was.

Na de eerste ontsteltenis en een telefoontje met mijn vader er van overtuigd dat ik de punten van iemand anders had gekregen. Gebeld met de school en die hebben het voor mij nog eens nagekeken alhoewel ze al zeker waren dat een verwisseling niet kon en het waren wel degelijk mijn punten. Ik vreesde voor allemaal herexamens, maar ben er gewoon op alles door en dan nog met hoge scores. Totaal onverwacht en durf intussen ook al een beetje blij te zijn :biggrin2:
Door jasmijn
#3193894
Kijk dat zijn nu fijne verrassingen :cool:
Daar van kan je er wel elke dag wel 10 van hebben ;D

Super dat je door bent met super goede punten, weet nog dat ik dat ook een keer had geloofde er ook geen bal van maar kon niet trotser zijn dan toen :biggrin2:
Door frodo quin
#3193931
Dank jullie wel. Ik ben ook best wel trots op mezelf, ondanks dat ik volledig ingestort ben tijdens de examens en meer geweend en gestrest heb als gestudeerd, mijn vragen niet goed kon lezen tijdens de examens ben ik er gewoon op alles door en dan nog met mooie cijfers. Het is niet voor niets geweest. Ik kan het nog steeds moeilijk geloven. :o
Door Anne in Zweden
#3193951
dinky89 schreef:Gefeliciteerd!

Hopelijk geven deze resultaten je een beetje meer vertrouwen in je eigen kunnen voor de toekomst :-*

+ 1!

Echt geweldig hoor, zulke mooie resultaten! Gefeliciteerd!
Door Borke
#3193974
Wat fantastisch!
Hartstikke gefeliciteerd :biggrin2:

Ik begrijp al die emoties, zit zelf ook op examenuitslagen te wachten...
Door frodo quin
#3194143
Bedankt iedereen.
Borke schreef:Wat fantastisch!
Hartstikke gefeliciteerd :biggrin2:

Ik begrijp al die emoties, zit zelf ook op examenuitslagen te wachten...
Wachten kan zenuwslopend zijn hé. Wanneer krijg jij je uitslag?
Gefeliciteerd! :D

Wat voor studie doe je?
Ik ben aan een bachelor logistiek management begonnen. Niet iets wat mijn voorkeur heeft omwille van interesse (dat is voor mij meer sociale wetenschappen) en een gigantische taalachterstand, maar dat mag ik studeren met behoud van uitkering en met dat diploma kan ik een job vinden die ik fysiek aankan.
Door Borke
#3194242
frodo quin schreef:


Wachten kan zenuwslopend zijn hé. Wanneer krijg jij je uitslag?



Ik ben aan een bachelor logistiek management begonnen. Niet iets wat mijn voorkeur heeft omwille van interesse (dat is voor mij meer sociale wetenschappen) en een gigantische taalachterstand, maar dat mag ik studeren met behoud van uitkering en met dat diploma kan ik een job vinden die ik fysiek aankan.
Ik vermoed dat ik hem over 2 weken krijg, het zou 4 weken duren, stiekem hoop ik het eerder te horen :D

Wat leuk dat je een logistieke opleiding hebt gedaan!
Ik werk zelf in de sector transport en logistiek, ik vind het een prachtige wereld.
Je moet je alleen de kaas niet van het brood laten eten :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door