Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3193874
Komen ze alle vier uit Spanje?
Ze zijn zo leuk he?! Met die enorme oren.... :smitten:
Zijn die van jou echte jagers? Tous is, zelfs nu nog op zijn oude dag, buiten alleen maar bezig met "valt er iets te zien/ruiken/horen" ::)
Door Raaf
#3193877
Jaa, het zijn verrukkelijke honden!

Drie komen er uit Spanje en de ruwhaar komt uit Portugal.
Jachtpassie, uhm, tja... het blijven Poddies (ook hier in Nederland :???: ). Maar het gaat eigenlijk best goed. Ik moet/kan ze niet als 'roedel' midden in het bos loslaten, op weidse plekken gaat dat veel beter....
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3193926
Raaf schreef:Jaa, het zijn verrukkelijke honden!

Drie komen er uit Spanje en de ruwhaar komt uit Portugal.
Jachtpassie, uhm, tja... het blijven Poddies (ook hier in Nederland :???: ). Maar het gaat eigenlijk best goed. Ik moet/kan ze niet als 'roedel' midden in het bos loslaten, op weidse plekken gaat dat veel beter....

Owwww, zo leuk! van onze 4 spanjaarden zijn er 3 kruising podenco's (2x met galgo en 1x podenco maneto met ??? dalmatier en/of buldog?). Nummer 4 is een 'echte' galgo Maar dat jachtinstinct blijft. Vooral Raul (in mijn onderschrift-foto) kan vrijwel nergens los, die gaat ervandoor en komt de eerste uren niet meer terug. De rest gaat wisselend, afhankelijk van tijdstip/omgeving etc. Nou ja, je kent het wel.....
Door Raaf
#3193939
Weet er iemand hoe je foto's in Tinypic kunt draaien? Wanneer ik ze toevoeg/upload verschijnen ze over dwars... :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door