Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3193806
Ben ik nou de enige die niet meer met Firefox kan werken? Mijn laptop bevriest iedere klip klap en als ik dan via taakbeheer kijk wat ie in Godsnaam staat te doen, dan blijkt dat ie al zijn interne geheugen gebruikt aan Firefox. Dat was met mijn nieuwe leptop (die nu teruggestuurd is naar HP omdat ie op allerlei fronten niet goed functioneert) en dat is met mijn oude leptop. Hebben jullie daar geen last van?

Ik heb van ellende google chrome maar geinstalleerd....
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3193808
Hmmm gek, ik heb er geen last van. Gebruik al jaaaaren Firefox. Mijn mams had hetzelfde wat jij beschrijft na de upgrade naar Windows 10 met MS Edge en die is ook naar Google Chrome overgestapt.
Door Lizzy
#3193809
Wat gek joh... Ik draai met dit ouwe ding nog op Windhoos Vista. En met m'n nieuwe laptop had ik Windhoos 8, daar liep het al niet lekker mee en op Windhoos 10 liep het helemaal niet meer. Maar goed, ik ga er vanuit dat die nieuwe ook niet in orde is hoor. Ligt het aan de snelheid van je processor misschien....?
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3193817
Ik weet het niet, als het op je ouwe én nieuwe brikkie niet lekker gaat, lijkt me dat stug. Of heb je strak bezuinigd op processors(nelheid) in je nieuwe laptop?

Mja, volgens de heer Gates zou het natuurlijk alleen maar mooier, sneller, stabieler en geweldig moeten zijn. ::)
Door Lil
#3193819
Ik ben precies om die redenen 5 jaar geleden al gestopt met Firefox. Steeds ellende. Onder windhoos 10 gebruik ik edge of hoe dat daar ook alweer precies heet. Onder 7 en 8 gebruik ik Chrome.
Door BusKay
#3193827
Twee maanden geleden deze gekocht https://www.asus.com/nl/Notebooks/N551JB/

Uitermate tevreden over deze machine en prestaties.

Windows 10 machine en heb Edge, Firefox, Chrome links laten liggen...

Draai gewoon de oude Internet Explorer...

Als je namelijk Internet Explorer in je zoekbalk intikt kun je hem gewoon draaien..
Even vastzetten op de taakbalk...en je hebt em constant...
Door Lizzy
#3193828
-Saskia- schreef:Ik weet het niet, als het op je ouwe én nieuwe brikkie niet lekker gaat, lijkt me dat stug. Of heb je strak bezuinigd op processors(nelheid) in je nieuwe laptop?

Mja, volgens de heer Gates zou het natuurlijk alleen maar mooier, sneller, stabieler en geweldig moeten zijn. ::)
Eh nee. Tenminste, niet dat ik weet.

Hier is het alles behalve mooier, sneller en stabieler. Ik krijg er echt helemaal een punthoofd van. Als ik geld genoeg had, kocht ik een Apple.
Door Lizzy
#3193829
Lil schreef:Ik ben precies om die redenen 5 jaar geleden al gestopt met Firefox. Steeds ellende. Onder windhoos 10 gebruik ik edge of hoe dat daar ook alweer precies heet. Onder 7 en 8 gebruik ik Chrome.
OK, dank je. Ik ben dus niet de enige..... :-\
Door Lizzy
#3193830
BusKay schreef:Twee maanden geleden deze gekocht https://www.asus.com/nl/Notebooks/N551JB/

Uitermate tevreden over deze machine en prestaties.

Windows 10 machine en heb Edge, Firefox, Chrome links laten liggen...

Draai gewoon de oude Internet Explorer...

Als je namelijk Internet Explorer in je zoekbalk intikt kun je hem gewoon draaien..
Even vastzetten op de taakbalk...en je hebt em constant...
De internet explorer heb ik om dezelfde redenen al lang geleden vaarwel gezwaaid. En een nieuwe leptop zit er de komende 8 jaar zeker niet meer in, ik heb deze net nieuw (OK OK, anderhalf jaar geleden gekocht) :)
Door Lil
#3193832
BusKay schreef:Twee maanden geleden deze gekocht https://www.asus.com/nl/Notebooks/N551JB/

Uitermate tevreden over deze machine en prestaties.

Windows 10 machine en heb Edge, Firefox, Chrome links laten liggen...

Draai gewoon de oude Internet Explorer...

Als je namelijk Internet Explorer in je zoekbalk intikt kun je hem gewoon draaien..
Even vastzetten op de taakbalk...en je hebt em constant...
Ik heb de ouderwetse ie ook nog en moet hem af en toe gebruiken, maar vindt hem dus helemaal niet fijn. Tot nu toe werkt edge het allerbeste.
Door zurca
#3193842
Hier altijd firefox en nooit problemen maar dat kan liggen aan het feit dat hier geen windows draait maar linux.
Mijn vriend is "allergisch" voor windows en zweert bij linux :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3193867
Ik had ook problemen met m'n zes jaar oude Hp (en Firefox). Meneer heeft toen het interne geheugen verdubbeld met een extra kaart -vraag me niet hoe en wat precies- dat werkte veel beter. Kostte 30 of 40 Euro.

Weet niet of je er wat aan hebt, maar voor hier werkte het goed. Ik gebruik alleen maar FF. Hij heeft nog af en toe kuren, als ik Facebook opstart zit 'ie negen van de tien keer vast, zo ook met de website van Rtv Drenthe. Dan is het een minuutje of wat stil en daarna heeft hij het helemaal zelf opgelost! :biggrin2:
Soms zit hij helemaal vast of start op en wil dan niet doorstarten en zet zichzelf uit. Ik maak zeer regelmatig een back-up voor als 'ie ineens helemaal niet meer gereanimeerd kan worden. ;)

Windhoos 10 ben ik nog niet aan begonnen, na alle lovende recensies. :P ;D

Meneer was ook aan de 10 maar heeft er van ellende ook Ubuntu opgezet, dat werkt tenminste. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door