Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3193667
Mijn ouders hebben sinds december een TomTom navigatie. Mijn moeder heeft nu een e-mail gekregen met de vraag TomTom Traffic te activeren. Ik kan niet echt informatie over TomTom traffic vinden. Ik begrijp dat het alleen te gebruiken is in combi met een smartphone, of met een in de TomTom geintegreerde simkaart. Klopt dit?

Zijn er kosten verbonden aan TomTom Traffic? Ik dacht dat het een abonnement is, waar je voor moet betalen, maar ook hier kan ik geen duidelijke informatie over vinden.

Wie helpt me verder? Ik heb geen zin iets voor mijn ouders te activeren wat ze uiteindelijk niet kunnen gebruiken, of waar ze voor moeten betalen, aangezien ze niet zo vaak met de auto onderweg zijn.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3193712
Mowgli schreef:Mijn ouders hebben sinds december een TomTom navigatie. Mijn moeder heeft nu een e-mail gekregen met de vraag TomTom Traffic te activeren. Ik kan niet echt informatie over TomTom traffic vinden. Ik begrijp dat het alleen te gebruiken is in combi met een smartphone, of met een in de TomTom geintegreerde simkaart. Klopt dit?

Zijn er kosten verbonden aan TomTom Traffic? Ik dacht dat het een abonnement is, waar je voor moet betalen, maar ook hier kan ik geen duidelijke informatie over vinden.

Wie helpt me verder? Ik heb geen zin iets voor mijn ouders te activeren wat ze uiteindelijk niet kunnen gebruiken, of waar ze voor moeten betalen, aangezien ze niet zo vaak met de auto onderweg zijn.
TomTom Traffic maakt gebruik van een mobiele data-verbinding. Dus of een eigen simkaart, of van een verbonden telefoon (indien mogelijk). Als je dagelijks op de weg zit, in de Randstad, zou het handig kunnen zijn. Maar over het algemeen weet je dan ook wel waar de files staan.
Omdat het via een mobiele data-verbinding gaat, zal het niet gratis zijn...

De dienst zelf lijkt het wel te zijn. Maar ik heb sinds jaar en dag TomTom al afgezworen, omdat ik het een veel te dure oplossing vind...

Misschien maar gewoon even bellen? Vanaf de website:

Bel ons

Als u gebruik wilt maken van een loyaliteitskorting, of als u een vraag heeft over een recente aankoop;

Nederland Sales line: 020 753 5948

Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00
Door Mowgli
#3193717
Ronald schreef:TomTom Traffic maakt gebruik van een mobiele data-verbinding. Dus of een eigen simkaart, of van een verbonden telefoon (indien mogelijk). Als je dagelijks op de weg zit, in de Randstad, zou het handig kunnen zijn. Maar over het algemeen weet je dan ook wel waar de files staan.
Omdat het via een mobiele data-verbinding gaat, zal het niet gratis zijn...

De dienst zelf lijkt het wel te zijn. Maar ik heb sinds jaar en dag TomTom al afgezworen, omdat ik het een veel te dure oplossing vind...

Misschien maar gewoon even bellen? Vanaf de website:

Bel ons

Als u gebruik wilt maken van een loyaliteitskorting, of als u een vraag heeft over een recente aankoop;

Nederland Sales line: 020 753 5948

Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00
De informatie boven het italic gedeelte was genoeg, bedankt :biggrin2:

Ik heb een normale update gemaakt en dat traffic niet geactiveerd ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door