Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3193697
Onze Joeperdepoeper is toch zo'n [opschepmodus] bijzondere, geweldige, fantastische [/opschepmodus]hond teckel. Vanmiddag de acupunctuur weer opgepakt. Ging ik eerder overal Nederland door daarvoor, blijkt het ook "gewoon" hier in Oldenzaal te kunnen. Lekker dichtbij huis! Voor Joep een nieuwe omgeving, nieuwe dokter, nieuwe luchtjes en het is ook nog een dierenhotel, dus geluiden in overvloed. Voor de eerste keer acupunctuur met electro stimulatie en wat doet Joep???

Afbeelding

En ik heb ernaast gezeten en een half uurtje mijn boek gelezen.

Heel af en toe was er iets dat zijn aandacht vroeg en dan was er even aandacht:

Afbeelding

Na de behandeling liep hij zelf (over de gladde vloer) de dubbele afstap bij de voordeur af om zijn blaas in het gras te legen. En nu is hij moe..., niet raar natuurlijk. Over twee weken gaan we weer. Benieuwd of we nog meer vooruitgang gaan zien.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3193703
Dat was wel weer stressen ja :biggrin2: Fijn dat hij het allemaal zo ondergaat en hopelijk boek je er ook nog wat winst mee!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3193706
Angelique schreef:Dat was wel weer stressen ja :biggrin2: Fijn dat hij het allemaal zo ondergaat en hopelijk boek je er ook nog wat winst mee!
Hij gaat nog steeds vooruit in die zin dat ik nog steeds dingen zie die "nieuw" zijn. Dus er is nog steeds vooruitgang. "Normaal" wordt hij nooit meer, dat weet ik ook wel, hoeft ook niet. Hij doet het geweldig hoor. Maar na "de tik" van 3,5 weken geleden zag ik wel dat zijn rug weer heel erg bol stond, dus moest er wel iets gedaan worden. Nou... dat doen we dan maar.
Door Mowgli
#3193766
Lekker dat hij de behandeling zo rustig onderging. Dat is toch wel het doel van accupunctuur, daar moet je en uitkomen (en ook zen bij zijn), anders werkt het niet. Ik duim dat de behandeling goed gaat aanslaan.
Fijn dat je nu niet ver weg hoefde voor de behandeling :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3193816
Lida. S schreef:Het is een geweldige hond
Dat vindt hij van jou ook, geen hond maar geweldig mens! Dat was wel duidelijk toen jullie elkaar ontmoetten, die eerste keer. :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3193863
Hihi Joep is toch wel een van mijn favoriete honden hier op bp met zijn heerlijke karakter ;)
Druk maken? Waarom zou ik ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door