Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3193311
Dat ik geniet van een roedel van inmiddels 4 labradors moge duidelijk zijn voor diegene die mij een beetje kennen, maar wat kan ik toch ook extra genieten om met 1 of 2 honden per keer te wandelen !!
Alle honden hebben min. 1x per week een quality time alleen met mij of mijn man, maar de overige wandelingen worden vaak met meerdere honden tegelijk gelopen.

Nu heeft Rox door haar leeftijd nog het voorrecht om vaak met Kay of Daan mee te mogen, zodat Sjors met de ander meekan, maar de 2 oudste alleen gebeurd hier toch wat minder.
Vanmorgen dacht ik, het is volwassen labjes time .... Dus camera mee en richting bos !! En daar heerlijk genoten van deze 2 kanjers !

Beide samen maar toch hun eigen ding aan het doen, geen vervelende puppen/pubers die ineens tegen je aanbotsen of in je nek hangen, als ik ze aankijk begrijpen ze direct wat ik van hun verwacht, zó genieten !!

Het werd me dus weer duidelijk, dit moet ik weer vaker gaan doen want het is voor allemaal genieten :smitten:

Afbeelding

Afbeelding

En dan vlak voor de auto liet Daan nog even zien dat hij ook nog wel "streken" heeft en dook dus in de meest gore sloot ever !!
Hij wist precies wat ik bedoelde met mijn blik, maar toch doen hé ... Ik hou er van ;D

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door