Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3193205
smulpaap schreef::biggrin2: Ik zit me te bedenken hoe oud je smurf dan wel niet moet worden .... voordat die vriezer leeg gegeten is
Nou zo ongeveer 75 jaar gok ik :biggrin2:

Nee ik hoef deze echt niet, vriendlief heeft er al 3 in zijn magazijn staan waar bij te groot ingekocht wel vlees gestald kan worden.
Vroeger gebruiken ik het wel voor femkes vlees, die ad zo'n 500gr per dag dus dan was het wel handig om in 10 kilo dingen in te kopen.
Haku eet nu 162gr per dag, dat schiet niet op ::) ;D

Heb nu een "super grote" vriezer op het oog, een kist van 60 bij 90 bij 130.
Als ik die alleen voor haku ga gebruiken krijg ik heb nooit vol ;D
#3193210
jasmijn schreef:Nou zo ongeveer 75 jaar gok ik :biggrin2:

Nee ik hoef deze echt niet, vriendlief heeft er al 3 in zijn magazijn staan waar bij te groot ingekocht wel vlees gestald kan worden.
Vroeger gebruiken ik het wel voor femkes vlees, die ad zo'n 500gr per dag dus dan was het wel handig om in 10 kilo dingen in te kopen.
Haku eet nu 162gr per dag, dat schiet niet op ::) ;D

Heb nu een "super grote" vriezer op het oog, een kist van 60 bij 90 bij 130.
Als ik die alleen voor haku ga gebruiken krijg ik heb nooit vol ;D
Super grote vriezer voor 162 gram per dag?
Saartje eet 180 gram per dag en ik heb een twee laden vriezertje, als ik die vol laadt heb ik voor drie maanden genoeg!
#3193222
jasmijn schreef:Zat net te kijken voor een gratis af te halen nood vriezer voor haku, kam ik iets tegen wat hier wel gewild is :biggrin2:


http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en- ... ousPage=lr

Nou en of een hele mooie droom hoor..afgezien van t stroomverbruik wellicht dan...wat heerlijk nooit meer proppen of nadenken als er iets moois voorbij komt...ik ga nog even kijken ;)
#3193295
Lazy Garfield schreef:Super grote vriezer voor 162 gram per dag?
Saartje eet 180 gram per dag en ik heb een twee laden vriezertje, als ik die vol laadt heb ik voor drie maanden genoeg!
Daarom is die vriezer ook voor deels voor ons bedoeld, hij een hoekje wij de rest ;)
En mochten we in de toekomst er een groter hond bij nemen dan hebben we ook ruimte voor zijn vlees :cool:
#3193380
jasmijn schreef:Daarom is die vriezer ook voor deels voor ons bedoeld, hij een hoekje wij de rest ;)
En mochten we in de toekomst er een groter hond bij nemen dan hebben we ook ruimte voor zijn vlees :cool:
Dan moet die hond ook niet te groot zijn hoor, dat is de vriezer afmeting die ik nu heb, met lita 200 gr per dag en ikzelf prima, maar met roeska erbij... Nu 1 kg per dag... Te klein, deel ligt nu bij mijn ouders... ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door