Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door adri.barth
#3192912
Ik heb een jonge abt van 13 maanden die het perfect doet op de barf. Nou eet mijn bordeaux dog van 6.5 jaar slecht zeg maar geen barf.
Vraag me af of er iets op de mark is van een betaalbare vleeemolen waarmee ik zijn eten kan malen zodat ik echt weet wat ie eet in plaats van kvv.

Vriendelijke groet Adri
Door adri.barth
#3192924
-Saskia- schreef:Het ligt een beetje aan jouw definitie van "betaalbaar"?
Tussen de 100 en 200 euro

Wil er ook kip konijn fazant karkassen mee kunnen malen
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3192926
adri.barth schreef:Tussen de 100 en 200 euro

Wil er ook kip konijn fazant karkassen mee kunnen malen
Hmja, dat is een pittige zoektocht. Ik heb die tocht een paar maanden geleden afgelegd. Uiteindelijk gekozen voor een duurder model, omdat ik er niet voldoende vertrouwen in had dat goedkopere modellen dit werk duurzaam aan zouden kunnen.

Ik heb uiteindelijk deze gekocht:
http://www.diamond-europe.com//nl-be/ar ... 2/3146.htm

Kan me levendig voorstellen als dat in de categorie "onbetaalbaar" valt, het is ook een enorm bedrag. :-X Maar ik ben er vreselijk blij mee.
Gebruikersavatar
Door pike
#3192943
Het is wel verstandig om even door te sparen voor een goede molen. Goedkope molens zijn i.h.a. niet sterk genoeg.
Door Arline
#3192947
-Saskia- schreef:Hmja, dat is een pittige zoektocht. Ik heb die tocht een paar maanden geleden afgelegd. Uiteindelijk gekozen voor een duurder model, omdat ik er niet voldoende vertrouwen in had dat goedkopere modellen dit werk duurzaam aan zouden kunnen.

Ik heb uiteindelijk deze gekocht:
http://www.diamond-europe.com//nl-be/ar ... 2/3146.htm

Kan me levendig voorstellen als dat in de categorie "onbetaalbaar" valt, het is ook een enorm bedrag. :-X Maar ik ben er vreselijk blij mee.
Bedankt voor de link.
Toevallig was ik ook aan het kijken ivm hond zonder tanden :o Ik was ook bang dat een goedkope molen niet zou werken.
Ik knip nu alles klein met de snoeischaar en daar redden we ons mee. Maar nog even sparen dan :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door