Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Syrae
#3192921
ik vroeg me af wat jullie allemaal voor spullen hebben gemaakt voor de honden?

Ben nieuwsgierig naar nieuwe ideeën, ik heb net een treatbag in elkaar gezet omdat ik me zo ontzettend ergerde aan het gewroet in mijn jaszak en alles wat te koop staat niet mooi vind.

Het is een oude broek van mijn man met een bloemetjes rib voering en elastiek in de veter zodat mijn hand er wel in kan, de treats er niet uit kunnen en ik hem makkelijker kan vullen door de veter los te maken

Tinypic zet de foto scheef!
Afbeelding

Voor de uitleg googelen naar diy chalk bag climbing
Laatst gewijzigd door Syrae op ma 01 feb 2016, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shanti en co
#3192932
Wat een leuke tasje!
Voor de honden heb ik een knuffelkleed gemaakt die hier wel op lijkt:
Afbeelding

Onze kat Frummel vindt het trouwens ook leuk om te doen, de snoepjes eten dan want zoeken kan hij eigelijk niet zonder hulp. ::)
Door Syrae
#3192949
die klappermuts had ik al gezien ja :biggrin2:

Jasjes is nog iets interessants, maar dan denk ik van handdoeken voor vieze natte hond in de auto.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3192950
Een hok, omdat ie in een bench last van zijn rug kreeg en los te eng vindt:

Afbeelding

Een trap, omdat de opstap bij de voordeur op slechte dagen te hoog is:

Afbeelding

Een paar jaar eerder toen het voor tijdelijk was na de operatie een loopplank van een oud bureau en vloerbedekking:

Afbeelding

En een loopplank om in en uit de auto te komen

Afbeelding

We knopen altijd fleecekleedjes om het biabed ivm graafwoede waar biabedjes niet tegen bestand zijn

Afbeelding

Voor de vogels een dak van legernet omdat ze zich anders zo kwetsbaar voelen en nu lekker beschut zitten:

Afbeelding
Door Syrae
#3192951
gaaf dat je dat doet voor Oscar, maar ik hoop toch echt dat ik voor dergelijke diy niet snel inspiratie nodig heb... (hoewel een loopplank voor de achterbak eigenlijk wel een goed idee is...)
Door Shanti en co
#3192952
Syrae schreef:ook die is ook leuk! Weet je nog hoe je dat ongeveer hebt gedaan?
Ja ik zal morgen wat foto's maken. :)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3192955
Hersenwerkjes, maar heb alleen een foto van de snuffelmatten
Afbeelding
Afbeelding

Dik 2 jaar terug toen de honden nog jonger waren zelf een flirt pole gemaakt, die dingen moesten iets van €30 kosten. Ik heb een lange zweep opgehaald in de paardenwinkel en aan het eind van de zweep een stukje plastic lint geknoopt, was ik voor €9,95 klaar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door