Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3192651
Bizar, nu al een teek gevonden op mijn kleine zwarte puppie .....

Ik was lekker met haar aan het kroelen, en dacht "Oh nee, ze heeft een gek bultje !!"
Na wat langer voelen en kijken bleek het om een teek te gaan ::)

Gek, Kay, Daan en Sjors hebben zo goed als ooit last van teken en madam heeft haar eerste al op een leeftijd van 6 maanden

Brrrr, blijf het vieze beesten vinden !
Door BusKay
#3192659
Dacht ook al dat met dit weer ze niet weggeweest waren...

Wij blijven in ieder geval waakzaam met wanneer we waar gaan...

Tot nu toe succesvol... nog geen gespot dit jaar...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3192675
Monique77 schreef:Oh echt ? Hmmmm, blijven vervelende rot beesten !! Nou ja, beestjes idd ;D
Jep

En dan heb ik nog eens tekenmagneten, vanaf ong mei moet ik toch echt gif gaan gebruiken, want 30 per dag per hond is dan geen uitzondering ( nog lopende) en dan lopen ze ook zo over op ons als ze met zovele zijn. En helaas overdrijf ik niet.
De allergische hond heeft er gelukkig het minste zodat ik evt hem vrij kan houden van gif.
Door Syrae
#3192681
je gaat toch hopen dat de natuurlijke vijanden van die beesten komend jaar wat meet gaan prederen (<--? Welk woord zoek ik?)

Normaal volgt op een plaag een golf van natuurlijke vijanden. Als ze er meer van kunnen eten zullen ze zich makkelijker voortplanten waardoor er het jaar eropeer natuurlijke vijanden zijn
Door Lil
#3192759
Syrae schreef:je gaat toch hopen dat de natuurlijke vijanden van die beesten komend jaar wat meet gaan prederen (<--? Welk woord zoek ik?)

Normaal volgt op een plaag een golf van natuurlijke vijanden. Als ze er meer van kunnen eten zullen ze zich makkelijker voortplanten waardoor er het jaar eropeer natuurlijke vijanden zijn
Beetje probleem van de teek er zijn geen vijanden.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3192787
Nouja die natuurlijke vijanden doen niet al te goed hun best hoor, al jaren niet.
Ieder jaar komen er meer teken, ook mensen hebben meer last van teken.
Van mij mag die natuurlijke vijanden van teken plaag komen, maar ik geloof daar niet in.
#3192796
Hier ook al teken gespot. Niet op Flow, maar wel op de oppashond. Waar blijft die enorm strenge winter des doods, horrorwinter ect? ::) Enige horror is dat we dit jaar weer meer teken, vliegen en wespen hebben want die vriezen niet kapot met dit weer.
Door Syrae
#3192844
Kaio schreef:Nouja die natuurlijke vijanden doen niet al te goed hun best hoor, al jaren niet.
Ieder jaar komen er meer teken, ook mensen hebben meer last van teken.
Van mij mag die natuurlijke vijanden van teken plaag komen, maar ik geloof daar niet in.

Oh ja hier ook hoor, ik ben een menselijke tekenmagneet. Hoeveel van die rotbeesten ik al niet bij mezelf heb weggehaald... Ik kom van een weekendje kamperen terug met 7 teken en al mijn metgezellen hebben er 0

Het is raar dat er niet meer natuurlijke vijanden zijn aangezien er wel veel meer teken zijn. Daar zou uit zichzelf een balans in moeten ontstaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door