Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3192377
Hey lief zullen we....nee schat een hond is genoeg..ahh ik heb zo een schat gezien...laat es zien dan..ow ja ze is wel mooi....oke ga maar kijken...en nu ligt layka hier lekker bij ons en is ze heerlijk met tosca aant ontdekken
Gebruikersavatar
Door joel
#3192379
Ow echt, gaat dat zo makkelijk bij jullie ;)
Probeer hier het juiste moment af te wachten voor een opvanger ;) ben heel benieuwd, welk ras en natuurlijk naar foto's!!
Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3192380
Ja heel makkelijk...vriendlief zei net goed gedaan schat! Het is een roemeense pup van ong 4 mnd. Fotos doe ik morgen ff via pc...wil niet echt via de foon...grrrr
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3192399
attje en puk schreef:Ja heel makkelijk...vriendlief zei net goed gedaan schat! Het is een roemeense pup van ong 4 mnd. Fotos doe ik morgen ff via pc...wil niet echt via de foon...grrrr
Oh wat leuk! Is het één van de 'bos-pups' van Straydogs Rescue? Belle zit hier sinds een paar dagen vlakbij in de opvang. :)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3192413
Via tinypic is het makkelijkst, denk ik, je moet dan even het tinypic icoontje(onder het ''plaats een reactie vlak'') aanklikken.
En sowieso kan je een foto die online staat altijd plaatsen met de [Img] haakjes
Door Anne in Zweden
#3192434
attje en puk schreef:Hey lief zullen we....nee schat een hond is genoeg..ahh ik heb zo een schat gezien...laat es zien dan..ow ja ze is wel mooi....oke ga maar kijken...en nu ligt layka hier lekker bij ons en is ze heerlijk met tosca aant ontdekken
Ooow, heb jij ook zo'n partner van wie je hoopt dat ie zegt: nee, daar beginnen we niet aan? Maar die dan zegt: is goed, gaan we doen? En voor je het weet, heb je een hond erbij? Heerlijk hè, zulke kerels! ;D Ben heel benieuwd naar je nieuwe pupperd!
Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3192442
20160130_092511.jpg
20160129_221908.jpg
oke ik zie dat ik via tapatalk anders heet maar dit onze lieve layka

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door