Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
#3190457
Je wil hen, en tegelijk jezelf ;) gelukkig maken. mooi om zien hoor. Wat zullen die rakkers genieten
Door frodo quin
#3190534
Als je naar die blije snoetjes kijkt is het wel duidelijk waarom ze je zo gek hebben gekregen. En zoals Anne al zegt, je past er zelf ook nog bij, dan kan je als het warmer wordt gezellig met hen in het water spelen :)
Door Retrievers
#3190883
Ze kunnen meestal niet wachten tot ie vol is dus met weinig water beginnen ze ook met trekspelletjes ::) D'r is al 1 zwembad gesneuveld :-\ Nou vindt ik dat na een jaar nog lang, met hun gebeuk tegen de zijkanten dacht ik dat ie de eerste week al kapot zou zijn :biggrin2:

Afbeelding



Het ergste is nog, op de camping hebben ze er nog 1 ::) , tja, want tja, je kan niet zonder een zwembad in de zomervakantie :biggrin2:

Afbeelding


Terwijl ze op 10 minuutjes rijden met de auto een hele waterpoel tot hun beschikking hebben ::) . Waar ze ook vaak komen.
(Ik ben zo trots op misty's bommetje :groupwave2: )

Afbeelding


Natuurlijk is een retriever geen retriever zonder uitjes naar het strand :biggrin2:

Afbeelding


Afbeelding

Zouden het verwende nesten zijn denk je ::) :biggrin2:
Door petralita
#3190915
inni schreef:Die laatste foto.............hij maakt een maandagochtend ineens veel leuker..... :-*
+1 zeker weten!

Ik zou trouwens ook verwachten dat die nagels wel door de bodem heen zouden prikken???
Door MillyMol
#3190935
inni schreef:Die laatste foto.............hij maakt een maandagochtend ineens veel leuker..... :-*
+1. Onmogelijk om chagrijnig te blijven als je daar naar kijkt :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door