Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Rico
#3190589
Ik heb ooit eens foto's gezien van toen de honden nog brok/blik aten en van nadat ze op rauw zaten ( NRV/Barf/kvv) Enorm leuk en bij sommige honden een beetje verschil, maar bij de meerderheid.. echt een wow effect! Dus leek me leuk om eens te kijken of er hier meer mensen zulke foto's hebben.
Mensen die twijfelen aan het geven van rauw zijn misschien toch sneller overtuigd dat het geweldig is voor je hond!

Zelf niet verwacht dat Rico een giga verschil ging laten zien, maar ik ben nog dagelijks onder de indruk wat rauw eten voor hem doet.
(En 't was niet eens het slechtste voer wat hij kreeg sinds hij hier is, Renske en Lukullus)
Nou kan je dus een hele opsomming maken, gedrag is beter, poep is compact, hond stinkt niet meer, hij heeft geen buikpijn meer, de stinkscheten zijn weg, niet meer zo koud steeds, niet kotsen, geen diarree, glans etc etc.

Maar die foto's... die zeggen toch meer dan al die woorden...
Rico kreeg na een maandje of 2 die prachtige glanzende oogjes, heb een foto van ervoor ernaast gezet.
Ongelooflijk vind ik het.

Hebben jullie ook foto's van voor en na? Ben benieuwd :D


Afbeelding
Door Borke
#3190602
Afbeelding
Sofi op haar eerste dag bij ons in maart 2007, bij het opvanggezin at ze Hills brokken en in Spanje at ze veel te weinig. Ze was een slechte eter en was veel te mager en zat slecht in vacht. Korte en dunne haren.
Sofi komt uit een Spaanse dodencel en was 3 weken in Nederland, voordat ze bij ons kwam.


Toen Sofi comform de adviezen van Lizzy cold turkey is overgezet op Barf werd ze een gretige eter met een flinke eetlust. Ze zwaarde mooi uit en kreeg een volle dichte en langere vacht. Haar ogen glanzen meer en haar vacht glanst.
Afbeelding
Door Lizzy
#3190607
Ik heb geen foto's van voor en na, al mijn honden eten al hun hele leven vers, echt vanaf dat ze van de moedermelk afkomen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3190629
Lizzy schreef:Ik heb geen foto's van voor en na, al mijn honden eten al hun hele leven vers, echt vanaf dat ze van de moedermelk afkomen.
De twee van ons ook.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3190631
Die foto's heb ik niet, ben al heel snel overgestapt.
Maar eh @ borke, ik vind Sofi 's voor foto wel heel euh apart :biggrin2: (of er is iets mis met mijn toestel? )
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3190634
Kaio schreef:Die foto's heb ik niet, ben al heel snel overgestapt.
Maar eh @ borke, ik vind Sofi 's voor foto wel heel euh apart :biggrin2: (of er is iets mis met mijn toestel? )
Nou :o
Ik zie dat ook :-X
Door BusKay
#3190636
Lizzy schreef:Ik heb geen foto's van voor en na, al mijn honden eten al hun hele leven vers, echt vanaf dat ze van de moedermelk afkomen.
+ 2 heel hun leven al vers en constant complimenten als ze ooit bij de DA zijn...
Door Borke
#3190647
Kaio schreef:Die foto's heb ik niet, ben al heel snel overgestapt.
Maar eh @ borke, ik vind Sofi 's voor foto wel heel euh apart :biggrin2: (of er is iets mis met mijn toestel? )
Die voorfoto is met tegenlicht genomen in de tuin en Borke en Sofi waren toen al een uur wild aan het spelen, het was hun eerste uur samen bij ons in de tuin.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3190648
Borke schreef:Die voorfoto is met tegenlicht genomen in de tuin en Borke en Sofi waren toen al een uur wild aan het spelen, het was hun eerste uur samen bij ons in de tuin.
Ik (Kaio ook?) zie een uuhhm, meneer. Met een uuuhhmm, roze BH :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3190649
Kim_S schreef: Ik (Kaio ook?) zie een uuhhm, meneer. Met een uuuhhmm, roze BH :-X
Ja ik ook dus.

Zou het aan het land liggen? Duitse humor of zo :o :biggrin2: wat zien mowgli en anne?
Door petralita
#3190650
Das duits... Hier zie ik geeen meneer in roze bh, heb nog maar een keer extra gekeken, wil dat niet missen natuurlijk.... Screenshot maken :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3190653
petralita schreef:Das duits... Hier zie ik geeen meneer in roze bh, heb nog maar een keer extra gekeken, wil dat niet missen natuurlijk.... Screenshot maken :D
Zeker weten? :o :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3190655
Jep De double proof
Afbeelding


Ik begon eerst even aan me te twijfelen toen iedereen gewoon antwoordde , ben ik de enige die dit ziet :???: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door