Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3190179
>:( Dat mens is hartstikke gek geworden
Ikke miss pretletter was gisteren een beetje van slag , ik moest wat vaker naar buiten omdat ik slappe race poep had
En dat heb ik anders nooit
Wat denken jullie , krijg ik eindelijk wat te eten . Hoera dacht ik , hmm wat hebbie nou in die bak gedaan joh :o
Dat lijkt wel olvarit , waar blijft de rest van mijn eten >:( En ik kreeg verder helemaal niks
En ik mocht niet eens wandelen en op avontuur ook , ik moest extra rusten ::)
Ja zeggen ze dan Ambertje je bent de jongste niet meer , en we moeten zuinig op jouw zijn
Ja ja , ::) Nou , ik voel me alweer kiplekker hoor , maar ik sta nog steeds op echt eten te wachten
Krijg helemaal niks , en ik heb zelfs een mooie drol geproduceerd , hmm kijk dan mens >:(
Nou mot ik nog een hele nacht slapen , en dan mag ik morgen weer mijn ding doen schijnt het ::)
En ik snap mijn vriendin dus niet hoor , die geniet van olvarit . Nou ikke niet ::)
#3190192
Oh echt! Ik zou meteen uitzoeken waar je een klacht kunt indienen tegen zo'n butler! Als je toch weer lekker bent moet je gewoon je normale ding doen hoor.
Enne... Al eens over gedacht om je butler op marktplaats te zetten? Ik heb gehoord dat je voor sommige exemplaren een leuke cent kunt vangen en kun je een betere butler zoeken.

Was het maar vast morgen, geniet morgen maar weer extra van je eten
#3190196
constance.blokzijl schreef:Oh echt! Ik zou meteen uitzoeken waar je een klacht kunt indienen tegen zo'n butler! Als je toch weer lekker bent moet je gewoon je normale ding doen hoor.
Enne... Al eens over gedacht om je butler op marktplaats te zetten? Ik heb gehoord dat je voor sommige exemplaren een leuke cent kunt vangen en kun je een betere butler zoeken.

Was het maar vast morgen, geniet morgen maar weer extra van je eten Afbeelding
:biggrin2: Tis maar goed dat de monsters niet kunnen lezen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door