Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
#318876
Tunja heeft een vieze snotneus :P :-X..ze "gnurkt" regelmatig en je ziet ook vieze prut in haar neus zitten. Er loopt geen rommel uit, overigens.....(sorry...beetje smerig praatje :-[)

Omdat de DA haar verdacht van neuspoliepen, geef ik haar nu 2 x daags Thuja en 1000 mgr Vit C.

(Ze weg laten branden vind ik zo'n rottig idee en er is altijd weer kans dat het terugkomt...). Overigens is ze levendig, vrolijk en heeft prima eetlust ;D, dus echt veel last heeft ze er niet van.

Ik zit ook aan Geelwortel te denken...

Iemand nog tips?
Laatst gewijzigd door Peet op do 12 mei 2005, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#319003
Boefje heeft ook vaak een snotneus en die wordt bij haar ook veroorzaakt door neuspoliepen. Ze heeft het maar aan één neusgat en een rhinoscopie heeft aangetoond dat dat neusgat vrijwel dicht zit. Als ze langdurig snottert krijgt ze ook wel eens een bloedneus (is nu 2 x gebeurd).
Ik geef echinacea en vitamine C en zodra ik snot zie krijgt ze ook propolis.
Door Peet
#319019
aggosh...een bloedneus? zielig... :'(

Helpt die propolis?
da's toch een soort natuurlijke ab? van bijen ofzo?
ga ff google-len, bedankt!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#319042
Peet schreef: aggosh...een bloedneus? zielig... :'(

Helpt die propolis?
da's toch een soort natuurlijke ab? van bijen ofzo?
ga ff google-len, bedankt!
Ja, het wordt gezien als een natuurlijk alternatief voor AB en ik vind wel dat het helpt. Ik heb altijd een fles propolistinctuur in huis en die gebruik ik voor van alles en nog wat. Zowel voor mensen als honden, katten of konijnen. Zowel inwendig als uitwendig.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door