Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3190131
Na een verschrikkelijke kerst, einde jaar, oud/nieuw en een verschrikkelijk begin van het nieuwe jaar, eindelijk toch weer wat positiefs voor ons.

Graag wil ik aan jullie voorstellen, een nieuwe smurf (blauw) genaamd Charlotte, ze is 10 maanden oud en puur engelse fok.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Noémie en Charlotte samen in de bench, ze wisselen dus vaak af, ook Isabella en Charlotte en/of Isabella en Noémie liggen graag samen.
Laatst gewijzigd door charmed op di 02 feb 2016, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#3190161
Dank je! Ja het gaat heel goed met de andere dames, Isabella was verrast maar Prudence dus ook, die heeft 10 minuten tegenover Charlotte zitten staren, en Charlotte durfde zich niet te bewegen, die braaf bleef zitten. Daarna ging Prudence liggen, die had zoiets van ok! Phoebe vind Noémie geweldig om te spelen vooral buiten in de sneeuw. Die zijn dan wel aan elkaar gewaagd. Buiten heb ik nog niet heel vaak gezien dat Isabella en Noémie spelen, maar ineens ging ze met Phoebe spelen. Noémie heeft binnen ook heel vaak geprobeerd met Phoebe te spelen, maar toen wilde ze dat nog niet, maar de laatste weken gaan die ook naar elkaar toetrekken. En ook Prudence die zich veelal heel lang van het jonge grut afscheid is in voor een spelletje met Noémie! Charlotte mag best veel van Prudence vind ik ;D Ze heeft charme denk ik. Dat staren van Prudence vond ik wel leuk om eens te zien, normaal moppert ze veel op nieuwelingen. Isabella weet ik nog wel die mocht de eerste 2 weken geen poot op de grond zetten. Noémie mocht dat gelijk wel, maar die kreeg af en toe een waarschuwing als ze te wild was. Charlotte die mag ook gewoon op de grond lopen en is nog maar 1 of 2 x gewaarschuwd door Prudence.
Charlotte en Isabella en Noémie spelen altijd samen. een heel leuk gezicht. Probeer er nog een filmpje van te krijgen. Noémie en Isabella speelden ook al heel veel, die maakten 's avonds zoveel lawaai bij het spelen (Isabella natuurlijk springend als een kat) dat het oorlog leek in de slaapkamer :biggrin2:
Extreme schreef:Gefeliciteerd. Wat leuk zoals ze al samen in de bench liggen, zo te zien gaat het goed met de andere dames.
Geniet fijn van Charlotte.
#3190163
Dank je! Ja we dachten dat ze een pittig ding zou zijn, maar tot nu toe is het echt een schatje. Heel anders dan Noémie! Maar ze is er nog niet zo lang, dus kan nog ;D
Thessa en Shanti schreef:Wat een schatje, veel geluk met haar erbij! :)
#3190164
Haar hele lijn ziet er zo uit, ze hebben allemaal een aftekening bij de ogen, de ene wat meer dan de andere (ik vind ze prachtig om te zien)
Dank je, ja vervelend, we zullen het nog lang herinneren :'(

Ik ga er vanuit dat we nu alleen maar zonnige tijden krijgen, met onze dames. Dat mag ook wel een keertje!
Anne in Duitsland schreef:Wat een mooi meisje! Lijkt wel een kruising van een Aussie met een Sheltie, met die tekening! :biggrin2:

Vervelend dat het jaar zo slecht geëindigd en begonnen is voor je. Ik hoop dat er vanaf nu alleen zonnige tijden zullen zijn!
#3190166
Dank je, ik geniet nu volop. En ja ik blijf er vanuit gaan dat ze alle 3 nu voor geluk gaan zorgen. Het is idd. genieten dat ze samen spelen, maar ook samen slapen. Noémie en Charlotte zijn partners in Crime. Beide zelfde gewoonten, brood stelen, thee op drinken als je omkijkt, eten uit je handen proberen te stelen. We zijn al heel ver, alleen Noémie luistert in dat opzicht slechter dan Charlotte.

En als er niemand bij is dan drinken ze dus allebei wel je beker leeg. Noémie die steelt ook verpakkingen en haalt de inhoudt eruit, dus dat is even wennen. We hebben nu overal opbergplekken voor en er mag niets op tafel blijven staan ;) Dat is ook wel verleidelijk voor de nieuwelingen. Maar een opgeruimde tafel is ook wel fijN ;D
Oso-Bayou schreef:Mooie Charlotte, wij gaan ervan uit dat jij de geluksbrenger bent van dit nieuwe jaar :-* :-*

Samen (om beurten) knus in de bench is toch heerlijk om te zien, geniet ervan :bigarmhug:
#3190169
Dank je! Ja, wat betekend engelse fok voor mij? Tja, ze "zeggen" dat deze gezonder zijn dan de Amerikaanse fok. (Maar denk dat ze dat andersom ook roepen) Ik heb in totaal denk ik 3 echte engelse honden gehad, de rest zat amerikaans door. Volgens mij is Isabella heel veel amerikaan, zij heeft de preciese bouw van een Amerikaan, maar ze is ini-mini ::) Ik ga in ieder geval blijven genieten van alle dames en hoop dat we dit keer met alle 3 geluk hebben
Borke schreef:Wat een plaatje van een hond en wat schattig al zo samen in de bench!
Engelse fok, wat betekent dat voor jou?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door