Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3189701
:-X

Net maar een melding gedaan bij de fraudehelpdesk . Dit was de derde keer dat we deze e-mail kregen
Dergelijke mails schijnen momenteel ook schering en inslag te zijn , en er wordt ook vaak voor gewaarschuwd






Betreft:Laatste aanaming inzake.
Referentie: 89DN88KJ

Geachte heer/mevrouw,

U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie is gebleken dat u een openstaande bedrag heeft staan wegens het overtreden van een verkeersvoorschrift. Uit de controle is gebleken dat u de maximumsnelheid heeft overschreden op de autosnelweg buiten de bebouwde kom met + 10km/, Hiervoor hanteren wij een minnelijke schikking van €250,00 (inclusief administratiekosten). Dit bedrag is tot op heden nog niet voldaan. Informatie over de overtreding en de opgelegde administratieve sanctie.


Informatie over de overtreding en de opgelegde administratieve sanctie.
Omschrijving: Overtreding maximumsnelheid
Datum: 24 December 2015
Fotofilmnummer: 1476956
Toegestante snelheid: 100 km/h
Gemeten snelheid: 126 km/h
Gecorrigeerde snelheid: 119 km/h
Openstaande bedrag: €243,90
Administratiekosten: €6,10
Te betalen: €250,00

Wij verzoeken u om het verschuldigde bedrag voor 22-01-2016 te betalen naar tegenrekening NL78RABO0329935615 T.N.V. Administratie afdeling en als betalingsomschrijving 89DN88KJ. Indien wij uw betaling niet op tijd ontvangen zijn wij genoodzaakt het verschuldigde bedrag te verhogen. Wij hopen echter dat u voor een tijdige betaling zorgt en wij verdere incassomaatregelen achterwege kunnen laten. Als u het openstaande bedrag hoorheen al betaald heeft kunt u deze e-mail als niet verzonden beschouwen.

Hoogachtend,

Tom Nijlhuis
Centraal Justitieel Incassobureau
Door Syrae
#3189703
die is was, en ook nog zeggen dat het de laatste aanmaning is! Normaal heb je geloof ik bijna 3 maanden voor de 1e termijn en andere consequenties coördinator het niet betalen.
Door hamada
#3189753
Hier bijna dagelijks dit soort mails. Echt om flauw van te worden.
Naast het feit dat het CJIB niet beschikt over emailadressen, staat op dit soort neppers niet je kenteken en de locatie waar je zogenaamd geflitst zou zijn.
Maar ze blijven irritant, net als al die oproepen om je pinpas via een link te heractiveren, of zgn. Aanmaningen van providers.
Door smulpaap
#3189801
hamada schreef:Hier bijna dagelijks dit soort mails. Echt om flauw van te worden.
Naast het feit dat het CJIB niet beschikt over emailadressen, staat op dit soort neppers niet je kenteken en de locatie waar je zogenaamd geflitst zou zijn.
Maar ze blijven irritant, net als al die oproepen om je pinpas via een link te heractiveren, of zgn. Aanmaningen van providers.
Juist . Geen naam , geen adres , geen kenteken en geen locatie
Door BusKay
#3190296
Martine-Tom schreef:Oh ik heb ook al te hard gereden...knap want ik heb niet eens een auto :P
Sommige mensen schijnen dat zelfs zonder auto te kunnen... :o :o
#3190345
Ik had er net weer eentje van 'PayPal': u heeft een betaling van 337,43 € verricht aan huppeldepup in Oostenrijk. Bladiebladieblabla, en dan natuurlijk de link: wilt u deze betaling annuleren (ja uiteraard, denkt de ontvanger, ik heb die betaling namelijk niet gedaan), klik dan hier. Uhuh.

Eén blik op de aanhef is altijd voldoende. Er stond 'Guten Tag' boven, zonder mijn volledige naam. Meteen doorgestuurd naar [email protected].

Wat zijn ze toch slinks, die oplichters...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door