Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3189677
Hallo allemaal !!

Zoals jullie (denk ik) weten komen mijn 2 nieuwe hondjes uit Roemenië. Nu ben ik, voor de stichting Dogsadoptions, http://www.dogsadoptionsnederland.nl aan het proberen om geld in te zamelen. Het gaat om (veel) hondenvoer. Is er iemand die geweldige ideeën heeft hierover ?
Ik dacht zelf al aan "Free" hugs. Statiegeldflessen inzamelen schreef al iemand op FB. Of een sponsorwandeling ?

Wie heeft er nog meer lumineuze ideeën ??

Onze Stichting komt op voor de zwerfhonden in Roemenië. Er is enorm veel leed onder deze dieren. Het aantal honden dat moet overleven op straat is gigantisch: de schattingen gaan tot 3 miljoen. Wij helpen o.a. door het inzamelen van voer, het steunen van asiels, het stimuleren van sterilisatie- en castratieprojecten, en door een groep daarvoor geschikte honden voor adoptie aan te bieden.
Deze Stichting draait volledig met gemotiveerde vrijwilligers. Hulp en donaties zijn van harte welkom!



Binnenkort gaat Marjan foto's maken van Yesco en Mayla en hopelijk wil ze er ook een paar op BP zetten, zodat jullie kunnen zien hoe ontzettend leuk ze zijn !
Gebruikersavatar
Door pluk
#3189696
Vragen of je mag collecteren bij de plaatselijke dsz, da of kc.

Inderdaad statiegeldflessen. Steeds meer supermarkten bieden ook in de winkel de optie het statiegeld te doneren.
Door Esther Q
#3189916
Misschien honden zelf inzetten, op een winkelcentrum of andere drukke plek gaan staan en iets van een performance neerzetten, en de honden laten aaien tegen een kleine vergoeding, oid? Een bord met aai-instructies erbij, of andere leuke hondenweetjes. Een soort klein straat-avontuurtjes, zeg maar.
Door Martine-Tom
#3189963
Nynke schreef:Klinkt goed !! Mayla en Yesco willen graag geaaid worden, echte knuffeldieren zijn het
Mss een wedstrijd eraan verbinden wie Mayla het snelst te pakken heeft :biggrin2:
Door Mowgli
#3189979
Hier in Berlijn staan in de supermarkten achter de kassa's wel eens winkelwagens waarin de klanten voer kunnen doneren aan de Berliner Tiertafel (voedselbank voor dieren)

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door Nynke
#3190286
Da's wel een idee, maar ik denk niet dat het in deze kwestie handig is :(

Allemaal bedankt voor de ideetjes !!

Martine; degene die haar te pakken heeft mag haar kopen voor 25 miljoen€ :P :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door