Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathy
#3189726
Ik rook , en nu echt mega veel , ik draai wel zelf is iets minder duur dan de pakjes , gisteren heb ik een E sigaret gekocht , het klinkt misschien vreemd voor alle niet rokers maar ik ben er heel blij mee , rook nu alleen nog gewoon na mijn eten en na een kop koffie , en voor de rest gebruik ik de E , gisteravond vanaf 6 uur maar 4 sigaretten gerookt , normaal zeker zo,n 15 of meer , op deze manier minder roken gaat me goed af .
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3189746
Goed bezig. Ik rook nu al 3 jaar niet meer, maar damp. Ik heb de batterij opgeladen en toen die vol was, gaan dampen. Ik heb nooit geen sigaret meer aangeraakt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3189760
*Lia* schreef:Goed bezig. Ik rook nu al 3 jaar niet meer, maar damp. Ik heb de batterij opgeladen en toen die vol was, gaan dampen. Ik heb nooit geen sigaret meer aangeraakt.
+1
Door Cathy
#3189762
constance.blokzijl schreef:Goed bezig! En daar mag je zelf ook heel trots op zijn hoor! Is best moeilijk stoppen met roken
Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik niet echt wil stoppen , ik vind het zo lekker :D maar wat ik nu rookte was echt veel te veel , van daar dat ik E gekocht heb .
Door Cathy
#3189766
*Lia* schreef:Goed bezig. Ik rook nu al 3 jaar niet meer, maar damp. Ik heb de batterij opgeladen en toen die vol was, gaan dampen. Ik heb nooit geen sigaret meer aangeraakt.
Misschien gaat mij dit ook lukken , vind het dampen best oke
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3189775
Cathy schreef:Misschien gaat mij dit ook lukken , vind het dampen best oke

Ik ben met nicotine 11 begonnen en daarna steeds minder. Nu mix ik 6 en 0, dus 3. Of 1 deel 6 en 2 delen 0, dan heb je 2.
Door Cathy
#3189780
*Lia* schreef:Ik ben met nicotine 11 begonnen en daarna steeds minder. Nu mix ik 6 en 0, dus 3. Of 1 deel 6 en 2 delen 0, dan heb je 2.
Oke , ik zou niet weten wat ik nu heb :???: moet dat op het doosje staan ?

Ik zie het al jij kunt vullen , ik heb kant en klaar .
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3189781
Cathy schreef:Oke , ik zou niet weten wat ik nu heb :???: moet dat op het doosje staan ?

Ik weet niet wat je hebt gekocht. Zo'n wegwerp of 1 die je op kan laden, en een clearomizer en een flesje liquid. Ja, het nicotine gehalte moet erop staan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3189782
Cathy schreef:Oke , ik zou niet weten wat ik nu heb :???: moet dat op het doosje staan ?

Ik zie het al jij kunt vullen , ik heb kant en klaar .

Kant en klaar schiet niet op, is ook best duur in de praktijk. Ik ben met 18 begonnen, dat was wat veel, dus snel naar 11/12 en nu hang ik denk ik al 1,5 jaar zeker op 6. Ik meng en vul ook zelf.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3189786
Angelique schreef:

Kant en klaar schiet niet op, is ook best duur in de praktijk. Ik ben met 18 begonnen, dat was wat veel, dus snel naar 11/12 en nu hang ik denk ik al 1,5 jaar zeker op 6. Ik meng en vul ook zelf.
Wat ik hier lees is echt wartaal voor mij, ;D , wat meng je? Je zult de houder van de E-sigaret wel vullen neem ik aan. Maar wat houden de getallen in? Gehalte aan nicotine?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3189790
DJ en Doerak schreef:Wat ik hier lees is echt wartaal voor mij, ;D , wat meng je? Je zult de houder van de E-sigaret wel vullen neem ik aan. Maar wat houden de getallen in? Gehalte aan nicotine?

Die getallen is het nicotinegehalte. 18 staat gelijk aan zware shag (ik dacht toen halfzwaar ::) ) en 6 staat gelijk aan een light sigaret.

Je vult de clearomizer, of atomizer of watvoor tankje dan ook. Ik koop een basisliquid van 6mg nicotine en meng daar zelf een smaakje doorheen. Die smaakjes zijn legio, maar ik heb hier alleen camel en mint.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door