Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3189522
Wie heeft er een en wat prefereer je?
Ik heb nu een Mini, daaarvoor een IPad 2 gehad.
De mini vind ik te klein, de letters zijn nauwelijks leesbaar.
Dus nu een keuze maken, maar wat?

Heeft er iemand hier die Pro?
Zo ja heb je er een toetsenbord bij en zo ja welke?
Door petralita
#3189536
Heb een air van het werk, gebruik gewoon een los toetsenbordje van de action erbij, werkt prima, als ik hem mee heb is een toetsenbord toch niet hand ig ook niet als deze is geintegreerd in de cover.

Maar verder heb je niks aan mij want ik vind een ipad niks. Liever een android voor huis tuin en keuken gebruik.
Door Jantina
#3189581
Ik lees mee aangezien onze I pad gisteren de vloer iets te enthousiast heeft gekust..... En ik ook ff niet weet wat ik nu moet kopen.
Door Borke
#3189656
-Saskia- schreef:Mijn Air en ik houden van elkaar. :biggrin2:
Oh die snap ik helemaal :cool:

Als je nu voor de beslissing zou staan, zou je dan weer een Air nemen of een Pro?
Ik twijfel vooral over het formaat, niet zozeer over de prijs.

Ik denk groter is comfortabeler, want grotere letters.
Tegelijkertijd is groter oncomfortabeler op schoot in mijn luie stoel, als ik hem gebruik....

Oh de stress die ik onderga van zo'n luxe probleem en ik moet van mezelf beslissen, want die Mini is echt te klein met die mini lettertjes...

Ik neig naar die Pro, maar is die weer niet te groot :???: :argue2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3189667
Borke schreef:Oh die snap ik helemaal :cool:

Als je nu voor de beslissing zou staan, zou je dan weer een Air nemen of een Pro?
Ik twijfel vooral over het formaat, niet zozeer over de prijs.

Ik denk groter is comfortabeler, want grotere letters.
Tegelijkertijd is groter oncomfortabeler op schoot in mijn luie stoel, als ik hem gebruik....

Oh de stress die ik onderga van zo'n luxe probleem en ik moet van mezelf beslissen, want die Mini is echt te klein met die mini lettertjes...

Ik neig naar die Pro, maar is die weer niet te groot :???: :argue2:
Ik zou weer een Air nemen, maar dat komt met name omdat ik hem echt als iPad (in het handje) gebruik en niet als vervanger voor mijn laptop.
Door Ruisje
#3189668
-Saskia- schreef:Mijn Air en ik houden van elkaar. :biggrin2:
Wij ook! :)

Een apart toetsenbord gebruik ik trouwens niet, dat is weer te onhandig op een luie stoel of bank.
Gebruikersavatar
Door Janneke
#3189693
Borke schreef:Oh die snap ik helemaal :cool:

Als je nu voor de beslissing zou staan, zou je dan weer een Air nemen of een Pro?
Ik twijfel vooral over het formaat, niet zozeer over de prijs.

Ik denk groter is comfortabeler, want grotere letters.
Tegelijkertijd is groter oncomfortabeler op schoot in mijn luie stoel, als ik hem gebruik....

Oh de stress die ik onderga van zo'n luxe probleem en ik moet van mezelf beslissen, want die Mini is echt te klein met die mini lettertjes...

Ik neig naar die Pro, maar is die weer niet te groot :???: :argue2:
Grappig, ik heb nog een iPad2 en neig bij een volgende erg naar een mini.
Door Ingeborg58
#3189755
Totally in love with my air!
Ik doe er alles mee en op,zelfs dagelijks tv kijken.
Never change a winning team,Ipad air it is.
Door Borke
#3189768
Janneke schreef:Grappig, ik heb nog een iPad2 en neig bij een volgende erg naar een mini.
Als je hele goede ogen hebt, dus zonder leesbril, of zoals ik multivocale bril, dan krijg je daar vast geen spijt van!
Als ik nog 30 was, dan bleef ik helemaal happy met zijn Mini met toetsenbordje er bij. Toetsenbordje omdat het scherm anders zo klein is.

Wat ik met mijn Pad doe is FB, surfen, BP voornamelijk en een spelletje als Wordfeud.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3189869
Borke schreef:Als je hele goede ogen hebt, dus zonder leesbril, of zoals ik multivocale bril, dan krijg je daar vast geen spijt van!
Als ik nog 30 was, dan bleef ik helemaal happy met zijn Mini met toetsenbordje er bij. Toetsenbordje omdat het scherm anders zo klein is.

Wat ik met mijn Pad doe is FB, surfen, BP voornamelijk en een spelletje als Wordfeud.
Voor jouw toepassing is een Pro niet ontworpen, maar je bent er natuurlijk helemaal vrij in.

Hier even het verschil tussen een Air2 en de Pro in beeld:

Afbeelding
Bron: Tweakers.net

Hier de review waar bovenstaande foto vandaan komt, als je er nog wat meer over wilt lezen.

Even een paar punten uit die review: Opladen van de accu duurt 5u met de bijgeleverde lader (12W) en veel langer met een iPhone-lader (5W). Het beeld is mooi contrastrijk waardoor je kleuren mooi helder uitkomen, maar de accu gaat niet heel lang mee. Er zijn alleen versie's met 32GB en met 128GB, waarbij de laatste verkrijgbaar is met een 4G-modem als optie en je dus overal kunt internetten. Het kan voor 90% als laptopvervanging dienen met een toetsenbord en evt een Apple Pencil, maar als je net voor die 10% steeds je laptop moet pakken, is dat wel vervelend. In bed kun je er best een filmpje op kijken (er zitten ook 4 speakers in), door hem bijvoorbeeld op je benen te laten rusten, maar voor op de bank is ie wel snel groot en zwaar (+/-750gr).

Ik heb geprobeerd de punten neutraal te houden en mijn persoonlijke voorkeur niet teveel naar voren te laten komen :D

Tenslotte hier nog een prijstechnisch overzicht van de Pro's met evt accessoires.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3189879
-Saskia- schreef:Mijn Air en ik houden van elkaar. :biggrin2:
+1!

Gebruik hem alleen voor werk, hij is ook niet echt van mij. Maar ik ben er super blij mee!
Heb er een toetsenbord bij, een dure, in dezelfde kleur. Is ook meteen bescherming voor het scherm.
Door Borke
#3190068
Kim_S schreef:+1!

Gebruik hem alleen voor werk, hij is ook niet echt van mij. Maar ik ben er super blij mee!
Heb er een toetsenbord bij, een dure, in dezelfde kleur. Is ook meteen bescherming voor het scherm.
Oh vertel eens wat voor toetsenbord en hoe bevalt dat in je luie stoel?

Ik ga nu weer meer naar die Air2 neigen...
Zeker na het lezen van die interessante reviews via die link van EliScooby, reuze bedankt daarvoor!

Dit weekend maar eens gaan kijken en voelen in de winkel.
Ook naar die beschermhoes/toetsenborden die er zijn.
Spannend :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3190110
Borke schreef:Oh vertel eens wat voor toetsenbord en hoe bevalt dat in je luie stoel?

Ik ga nu weer meer naar die Air2 neigen...
Zeker na het lezen van die interessante reviews via die link van EliScooby, reuze bedankt daarvoor!

Dit weekend maar eens gaan kijken en voelen in de winkel.
Ook naar die beschermhoes/toetsenborden die er zijn.
Spannend :biggrin2:
Zoiets:
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_lo ... 61531.html
Ik gebruik hem alleen om bij klanten of onderweg mee te werken. Voor thuis heb ik een gewone laptop, werkt prima op schoot :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door