Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3189373
Omdat ik nogal graag klaag ( :biggrin2: ) ter compensatie; het geluksmomentje van de dag.

Vandaag; het bedrag op de geld-teller van de pomp was lager dan het bedrag op de liter-teller. Leuk!

Nu jullie :cool:
Door Lizzy
#3189377
Ik had gisteren een mega geluksmoment, mag dat ook? We hebben van echt heel dichtbij en vrij langdurig onze ijsvogel mogen aanschouwen.
Door Syrae
#3189379
vanmorgen heerlijk in de schemer met de hond de oudste telg naar de peuterspeelzaal gebracht. Ik geniet zo van die scherpe koude lucht, de pup die rondjes om ons heen rond en de peuter die er achteraan wil!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3189397
eelke schreef:Omdat ik nogal graag klaag ( :biggrin2: ) ter compensatie; het geluksmomentje van de dag.

Vandaag; het bedrag op de geld-teller van de pomp was lager dan het bedrag op de liter-teller. Leuk!

Nu jullie :cool:

Dat had ik gister en shitterdeshit dat ik geen foon bij me had, anders had ik er een foto van gemaakt :biggrin2:
Door petralita
#3189408
Angelique schreef:Dat had ik gister en shitterdeshit dat ik geen foon bij me had, anders had ik er een foto van gemaakt :biggrin2:
jeetje wat een geluk zeg! *jaloers* ;) ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3189411
Angelique schreef:Dat had ik gister en shitterdeshit dat ik geen foon bij me had, anders had ik er een foto van gemaakt :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2:
Dus misschien de moeite waard om eens naar de meter te kijken bij het tanken dan, ik loop altijd snel weg. :biggrin2:

Mijn geluksmomentje is dat Charlie weer zo gek was als een deur en dat mijn broer onverwacht op de koffie kwam.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3189425
Leuke winterjas in de uitverkoop gescoord. Niet op zoek, wel verdiend nadat ik al een jaar in een stom model, want goedkoop in de uitverkoop nadat een zeker iemand een gat in mijn jas had geknaagd :biggrin2:

Geluksmomentje vanmorgen was de weegschaal, het harde werken werd meer beloond dan verwacht.
Door Siberienne
#3189441
Thuiskomen waarbij mijn sokkenmonsterke weer eens een ereronde door de kamer deed met de sok van manlief ...

(Oude foto, voor 't beeld Afbeelding
Door lianneke
#3189468
Lizzy schreef:Ik had gisteren een mega geluksmoment, mag dat ook? We hebben van echt heel dichtbij en vrij langdurig onze ijsvogel mogen aanschouwen.

Geweldig is dat he!
Hier zitten ze ook, mijn dag kan niet meer stuk als ik ze zie.
Probeer al heel lang eentje te fotograferen maar das nog nooit gelukt.
Door Lil
#3189507
Ontdekken dat je nu alles stijf bevroren is weer lekker in het veld kunt gaan wandelen en de hondjes dus in alle vroegte in het donker weer los kunnen.
Door smulpaap
#3189523
Ik heb ""gelukkig "" een Teckeltje kunnen redden
Er liepen weer eens een stelletje idioten met idem rassen in het veld hier . wat streng verboden is (beschermd natuurgebied ) Maar ook daar hebben ze maling aan ::) :-X
Dat wordt daar dus los gegooid , en als je net van de verkeerde kant aan komt lopen dan zie je niets op het smalle dijkje
Loop je op dat dijkje dan kan je geen kant meer op . Ja , rennen en hopen dat je het haalt om weer ergens te komen waar je een andere kant op kan gaan
Ik ken mijn pappenheimers en mijd de dijk op bepaalde tijdstippen . Ik liep dus met Tessa op het veld wat tegenover de dijk is
Ik zag een vrouw aankomen met een Teckeltje , wat inmiddels flink werd opgejaagd door een paar van die k*thonden , ontsnapt uit het veld , onder het hek doorgekropen
En natuurlijk had geen eigenaar iets gezien . Het arme mens kon het niet meer belopen , het was ook aardig glad op de dijk
Ik gaf een brul naar die vrouw . Ik ga de sloot wel in , ik woon hier tegenover en het is voor mij op het gras zo gedaan om de sloot in te gaan
Laat je hondje erin zakken voordat het te laat is . Zo gezegd zo gedaan , hondje snel opgevangen en naar mijn huis gelopen
Hondje onder de warme douche gezet , en bij laten komen . Vrouw een kop koffie , ze zat te shaken hier
Door lianneke
#3189549
smulpaap schreef:Ik heb ""gelukkig "" een Teckeltje kunnen redden
Er liepen weer eens een stelletje idioten met idem rassen in het veld hier . wat streng verboden is (beschermd natuurgebied ) Maar ook daar hebben ze maling aan ::) :-X
Dat wordt daar dus los gegooid , en als je net van de verkeerde kant aan komt lopen dan zie je niets op het smalle dijkje
Loop je op dat dijkje dan kan je geen kant meer op . Ja , rennen en hopen dat je het haalt om weer ergens te komen waar je een andere kant op kan gaan
Ik ken mijn pappenheimers en mijd de dijk op bepaalde tijdstippen . Ik liep dus met Tessa op het veld wat tegenover de dijk is
Ik zag een vrouw aankomen met een Teckeltje , wat inmiddels flink werd opgejaagd door een paar van die k*thonden , ontsnapt uit het veld , onder het hek doorgekropen
En natuurlijk had geen eigenaar iets gezien . Het arme mens kon het niet meer belopen , het was ook aardig glad op de dijk
Ik gaf een brul naar die vrouw . Ik ga de sloot wel in , ik woon hier tegenover en het is voor mij op het gras zo gedaan om de sloot in te gaan
Laat je hondje erin zakken voordat het te laat is . Zo gezegd zo gedaan , hondje snel opgevangen en naar mijn huis gelopen
Hondje onder de warme douche gezet , en bij laten komen . Vrouw een kop koffie , ze zat te shaken hier

Wat fijn dat er mensen zoals jij zijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door