Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3189203
Heeft jouw hond een knuffel ? :biggrin2:


Afbeelding

Noa sliep graag in haar stoel met haar knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Milo de haremsjeik had drie vrouwen :biggrin2: welke man heeft zoiets

Afbeelding

Afbeelding

Onderzoeken hoe je die broek uitkrijgt is toch spannender dan met dat geval slapen ::)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn knuffel heeft ook recht op avontuur :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

En ik ben het helemaal met mijn vriendin eens
Door Oso-Bayou
#3189216
Fantastische foto's :smitten: :smitten:

Alle honden die ik tot nu toe gehad heb hadden hun knuffel(s). Mickey heeft haar "speelknuffels" maar ook haar "slaapknuffels" en daar mag geen andere hond aankomen. ::)

Zal kijken dat ik foto's kan plaatsen. :-[
Door Lil
#3189248
1 knuffel???

Een wasmand die tegen de muur staat omdat hij zo vol is dat het anders ernaast valt...

De vloer op een willekeurige dag

Afbeelding

uiteraard ligt er ook een deel in de tuin

Afbeelding

wordt er met minimaal 1 geslapen

Afbeelding

een kleine glimp van de speelgoedmand

Afbeelding
Door Aprilsnow
#3189293
Afbeelding

Tammo vond vroeger zijn ikea hond en das geweldig. Tot hij er door de stress iets te intiem mee om ging. Sindsdien krijgt hij geen knuffels meer :-\
En hij kon er zo lief mee slapen :smitten: :smitten:
Door fransbulletje
#3189302
Hugo heeft meerdere knuffels om lekker op te sabbelen.
Vooral de hamster van Appie is favoriet, die heeft een heerlijke sabbelneus en sabbelbillen.
We hadden heel veel knuffels maar toen kwam Oliver.... :biggrin2:
Ook Oliver mag heel graag sabbelen alleen gaat dat nog wel eens over in kauwen en daar kunnen knuffels minder goed tegen.
Het wordt hoog tijd dat Appie weer eens met wat nieuwe hamsters komt ze zijn bijna allemaal overleden :'(
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3189406
Lola heeft knuffels, die gaan vaak lang mee, zo heeft de als ukkie pupke schaap gekregen, en die heeft het anderhalf jaar vol gehouden. Daarnaa heeft ze een roze hond gehad, daar heeft ze een jaar mee gedaan, hoewel ze wel heel snel de piepjes had gesloopt. Een varken heeft ze ook gehad, en die was super snel stuk. Daarna heeft ze heel lang niet gehad en gister heeft ze dus Otto gekregen, de bulldog van Ikea. Daar is ze erg blij mee! Afbeelding
Afbeelding

Ik heb ook bedacht dat ik haar maar niet meer zo lang zonder moet laten. Ze tukt, en daardoor gaan ze soms stuk.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3189459
Kat is de enige die er nog wat om geeft. En dan geeft ze er ook meteen heel veel om. Ze moeten wel allemaal dood en leeg, maar daar staat tegenover dat ze ook mee mogen naar het bos ::)


Afbeelding

*krijg een draainek*
Gebruikersavatar
Door Rico
#3189466
Rico speelt nergens mee, en ook niet met knuffels. Verder is hij zelf voor ons wel een enorme knuffel, ligt graag op schoot of tegen je aan en is dol op knuffels krijgen ;)

Zijn 'knuffel' is zijn mand.. daar slaapt hij enorm graag in.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3189475
Rico schreef:Rico speelt nergens mee, en ook niet met knuffels. Verder is hij zelf voor ons wel een enorme knuffel, ligt graag op schoot of tegen je aan en is dol op knuffels krijgen ;)

Zijn 'knuffel' is zijn mand.. daar slaapt hij enorm graag in.

Afbeelding
Dat snap ik met zo'n mand! Daar zou ik nog in gaan liggen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door