Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Marieke*
#3189085
Ik, precies ook degene met wortel, en ik vond er geen barst aan!! Heb het zelfs niet opgegeten.. Doe mijdt maar gewoon pasta! Of die van de Albert Heijn met kruiden erdoor, ook heerlijk!!

Wat mij betreft een flop! :-[
Door Lizzy
#3189136
*Marieke* schreef:Ik, precies ook degene met wortel, en ik vond er geen barst aan!! Heb het zelfs niet opgegeten.. Doe mijdt maar gewoon pasta! Of die van de Albert Heijn met kruiden erdoor, ook heerlijk!!

Wat mij betreft een flop! :-[

Oh, nou, dat klinkt bemoedigend ;D ;D ;D
Door Ruisje
#3189208
MarijeEnBoomer schreef:Ik moet denken aan het oud Hollandse gezegde:
Als je als wortel geboren bent, word je nooit een pasta
;D ;D ;D

Pasta = pasta en groenten = groenten. Ik zie het liever gescheiden.
Door Lizzy
#3189315
Aprilsnow schreef:Waarom zou je deze pasta kiezen?
Er zit nog steeds tarwe in. De bloemkoolvariant bestaat uit 26% bloemkool en 1% bloemkoolpoeder.


Ik heb geen problemen met tarwe, niet allergisch ofzo en ik doe ook niet aan granenvrij eten. Maar een beetje extra groenten en wat minder tarwe leek me wel leuk!

Maar ik lees net dat als je als bloemkool geboren bent je nooit een pasta wordt ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3189325
Lizzy schreef:Ik heb geen problemen met tarwe, niet allergisch ofzo en ik doe ook niet aan granenvrij eten. Maar een beetje extra groenten en wat minder tarwe leek me wel leuk!

Maar ik lees net dat als je als bloemkool geboren bent je nooit een pasta wordt ;D
je kunt natuurlijk ook gewoon minder pasta eten met meer groenten erbij :biggrin2:
Door BusKay
#3189474
Lizzy schreef: Maar ik lees net dat als je als bloemkool geboren bent je nooit een pasta wordt ;D
Ik heb ook nog nooit de boeren spaghetti zien oogsten of zij die voor de boer werken... :biggrin2: :biggrin2:
Lizzy schreef:Bijdehandjes gegeten vandaag? ;D ;D ;D
Wij eten altijd met twee handen... :biggrin2: :biggrin2:
Door Syrae
#3189706
als je echt minder pasta wilt schijnt courgette pasta (courgette in sliertjes snijden en dan nog wat dingen en dan os jet pasta) ook een goede optie te zijn. Heb het eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door