Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Danny
#3188974
Ik heb mijn honden altijd gewoon laten enten. Maar zou eigenlijk toch wel graag eens willen laten titeren?
Iemand ervaring met Titeren bij mij in de omgeving?
Zuid Holland, Hellevoetsluis?
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3190034
Sorry, lekker vlotte reactie.
Ik weet niet hoe ervaren ze ermee zijn, het was voor mij de 1e keer dat ik dit liet doen.
Iggy zat ver boven de waardes en wat zij mij aanraadde was om het volgend jaar weer te doen en wel te laten enten voor Weill.
Het stikt hier natuurlijk van het water en de knaagdieren dus daar kan ik me iets bij voorstellen, hoewel ik nog steeds twijfel. De da zei dat ze hier toch best vaak meldingen van ziekte van Weill kregen.
En of ik hem volgend jaar (dit jaar) weer laat titeren, dat weet ik niet, daar denk ik nog even over.
Door Danny
#3204551
Oh dank je wel, had het nog niet gezien. he jammer, zie dat je niet meer kunt inschrijven....maar volgens mij is het ook alleen een info avond....begrijp er niet uit dat ze die avond ook bloedprikt...
Door Parelridder
#3204727
Tannetje bellen en vragen of er wellicht een combi gemaakt kan worden en/of zij iemand weet in jouw regio waar je voor niet alleen titerbepaling, maar tevens goed advies n.a.v. het resultaat terecht kunt??
Je zult mijn ervaring wel eens gelezen hebben. Ik zou zeker de rit naar Tannetje prefereren, i.v.m. haar kennis en ervaring, boven het jaarlijks om de hoek laten titeren zónder een deskundig advies op maat. En in de buurt van Tannetje, heb ik me laten vertellen, kun je erg mooi wandelen, dus áls je niet in de buurt terecht kunt misschien een overweging?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door