Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3187931
Mijn Matseflats, mijn kwijlbakkie, mijn dummyfanaat en mijn schaduw is alweer 9 jaar oud geworden vandaag.
Iets wat ik me jaren geleden met zijn ellende allemaal niet had kunnen bedenken, maar het is echt een taaie :) :smitten:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het liefst had ik ook een fotootje van vandaag willen hebben, maar ja slapende hond onder het gordijn met dit hondeweer ::)
En oh ik moet nog een taartje maken, dat wordt strakkies in de koelkast ed. zoeken naar iets wat ie allemaal mag hebben.
Door Ruisje
#3187975
Ooo, wat een schattige berenkleuter was ie! :smitten:
Van harte gefeliciteerd!!
Slapende hond onder het gordijn geloof ik ook wel, maar laat ons wel de foto's zien als ie aan zijn verjaardagstaartje begint. ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3188012
Dankjewel


De taart :D
AfbeeldingAfbeelding

Helaas zijn de rest van de fotoos nog waziger, niet al teg oede fotomaakmobiel en heel erg snelle honden ineens :biggrin2:
Door Mowgli
#3188047
Gefeliciteerd [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door Ruisje
#3188065
Kaio schreef:Dankjewel


De taart :D
AfbeeldingAfbeelding

Helaas zijn de rest van de fotoos nog waziger, niet al teg oede fotomaakmobiel en heel erg snelle honden ineens :biggrin2:
;D ;D ;D
Tja, dat ze ineens heel snel zijn verbaast mij niks... zo'n klein taartje voor 3 grote beren... ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door