Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#318537
Ik heb Joep net voor de zoveelste keer rauwe vis aangeboden. Niks nada nakkus, hij eet het niet. Vervolgens heb ik het in stukjes gesneden en gemengd met groente en ei. Het ei is eruit gelikt en de rest ligt er nog net zo :-X.
Is het slecht om hem af en toe een blikje vis te geven? Geef hem ook 2x per week visoliecapsules dat wel.
Door pippie
#318544
Ik heb hier ook een paar moeilijke viseters en pureer het in de keukenmachine en dan door de groentemix heen en dan eten ze het wel.
Addy
Gebruikersavatar
Door Pauline
#318549
Ja dan moet ik dat maar eens proberen. Maar ik sta er bij te kokhalsen. Ik griezel van vis. Pensen snijd ik zonder problemen aan stukken, maar vis!!!! :-X :-X
Door pippie
#318553
Pauline schreef: Ja dan moet ik dat maar eens proberen. Maar ik sta er bij te kokhalsen. Ik griezel van vis. Pensen snijd ik zonder problemen aan stukken, maar vis!!!! :-X :-X
Ze zeggen toch wel eens dat baas en hond op elkaar lijken ;D ;D ;D
Door Lizzy
#318795
Pauline schreef: Is het slecht om hem af en toe een blikje vis te geven? Geef hem ook 2x per week visoliecapsules dat wel.
Nee, ik meen van niet. OK, het is gekookt, maar 1 a 2 keer per week een beetje vis uit blik: geen probleem zou ik zeggen. Overigens zou ik niet teveel tonijn kiezen. Dat bevat veel kwik.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#318979
Lizzy bedankt voor je geruststelling: :-*. Ik vind het zo'n belangrijk onderdeel van zijn menu, maar hij vindt echt alleen vis uit blik lekker.
Wat ik nog wel kan proberen is bv koolvisfilet en dat overgieten met kokend water. Vind je dat een goeie?
Door Lizzy
#318984
Pauline schreef: Lizzy bedankt voor je geruststelling: :-*. Ik vind het zo'n belangrijk onderdeel van zijn menu, maar hij vindt echt alleen vis uit blik lekker.
Wat ik nog wel kan proberen is bv koolvisfilet en dat overgieten met kokend water. Vind je dat een goeie?
Ja, je kunt zeker ook rauwe of met gekookt water overgoten koolvis of wijting ofzo proberen. En dat misschien mengen met wat groentemix en een blikje zalm MET de graatjes. Schepje huttekase erdoor (toefje peterselie en wat dille ;D) en dan moet het toch een heerlijk maaltje zijn?!
Door Martine2
#319029
Die van mij eten ook moeilijk vis. Ik meng blik vis, rauwe vis en groente door elkaar en dan gaat het bij goed.
Door trusty
#319396
moet ook nog de vis vinden die ze lekker vinden. Blik is goed maar de andere vis ligt er na veel moeite van pureren en alles er door, bij ons flatje na 2 uur weer op de mat. We blijven zoeken.
Door Nelly
#319639
Hier ook 2 van die z**kerds, de enige die hier rauwe vis eet, is Andor. Ashley en Angel eten alleen vis uit blik ::)
Door Lizzy
#319658
Hier 1 zeur met vis. De andere vindt vis geweldig!! Vanavond (vrijdag visdag) kregen ze vis, Pinkel braakt geruisloos de vis onder het buro weer uit (dus ik had niks in de gaten totdat ik gesmek onder het buro hoor - een etende hond) en Brutus vrat het als een speer op :-X!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#319696
Lizzy schreef: Hier 1 zeur met vis. De andere vindt vis geweldig!! Vanavond (vrijdag visdag) kregen ze vis, Pinkel braakt geruisloos de vis onder het buro weer uit (dus ik had niks in de gaten totdat ik gesmek onder het buro hoor - een etende hond) en Brutus vrat het als een speer op :-X!
Getver!!! :-X Nog mazzel dat je er je voet niet in geplant hebt :-X ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door