Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3187216
tja als je alleen bent wordt je steeds handiger moet ik zeggen!!
Na t overlijden van mn pa had ik mn muren blauw geverfd en dan ook echt blauw!
Nu ben ik in rustiger vaarwater terecht gekomen en zitten die blauwe muren me niet lekker...
Er zit iets van structuur op.....ben ik ook zat..
Dus stucadoor laten komen maar daar loop je best op leeg....
Dat moest anders... ik op google kijken hoe of wat...
Dusss ben ik vanmiddag aan t stuccen gegaan!!
Moet eerlijk zeggen dat t niet mee valt, mn handen staan krom maar gos, ik heb t wel gedaan!
Nu laten drogen en morgen verven!!
Best trots op mezelf!
Laatst gewijzigd door me and my boys op wo 13 jan 2016, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3187231
Zeker knap!!!!!!!!!! Leo heeft een stuccursus gedaan en daar heeft hij wel handige tips gekregen. Daarna durfde hij de keuken wel aan :biggrin2: . We krijgen toch wel een fotootje he, als het af is?!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3187236
zal morgen een paar foto s maken..
t is ook echt een monniken werk hoor...mn lange muur laat ik denk ik doen..
de kleinere muren doe ik zelf...
morgen ze opschuren dan stofvrij maken en verven!
Kan niet wachten!
*kleinbeetjeinstuitermoduszoenthousiast*!!
Laatst gewijzigd door me and my boys op di 12 jan 2016, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3187265
Geen idee hoeveel werk het is, maar mijn moeder heeft 3 zakken aangemaakt spul op de muur gesmeerd, mijn vader heeft er weer 2 afgeschuurd...
Ik zou in elk geval deuren en ramen gesloten houden
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3187277
Goed bezig zeg! Ben benieuwd hoe het straks gaat worden. :-*

In mijn vorige huis heb ik ook zelf gestuct, een slechte klus voor je handen, maar als de muren dan glad zijn is het wel een voldaan gevoel.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3187430
Super knap! Maar moet het niet wat langer drogen?? Hier kwam er een extreem dikke laag op hoor maar moest toch zeker minimaal een week drogen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3187444
met normaal stucwerk wel id... 1 muurtje heb ik een week laten drogen die is spiegelglad..
de muren waar ik nu mee bezig ben is met betonlook..daar is 8 uur drogen voldoende voor
vanmorgen al vroeg begonnen....moet eigenlijk ff naar de bouwmarkt maar t giet hier..
Door DJ_Doerak_Tucker
#3187478
me and my boys schreef:met normaal stucwerk wel id... 1 muurtje heb ik een week laten drogen die is spiegelglad..
de muren waar ik nu mee bezig ben is met betonlook..daar is 8 uur drogen voldoende voor
vanmorgen al vroeg begonnen....moet eigenlijk ff naar de bouwmarkt maar t giet hier..
Oh, fijn dat je dan zo snel verder kunt werken! :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3187526
de muurtjes die ik tot nu toe heb gedaan had ik niet eerst foto s van gemaakt
dus....dit is wel blauw..... ;D
Afbeelding

Afbeelding

nu een paar muren gedaan..
Afbeelding

Afbeelding

jammer genoeg zie je t beton structuur niet zo goed...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door