Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Marjolijn1080
#3187308
In 2015 kreeg ik een nieuwe baan, bij een groot openbaarvervoerbedrijf in Rotterdam, de RET. Een cultuurshock voor mij, die ambtenaren en al dat geld wat rond ging in het bedrijf, maar ik had het er best naar mijn zin. Helaas is mijn contract niet verlengd en ben ik sinds 1-1-2016 weer werkeloos.

Dat voelde voor mij als op een t-splitsing staan. Ga ik verder met hoe ik op dat moment leefde, weer een baan zoeken, onder een leidinggevende werken terwijl ik behoorlijk moeite heb met autoriteit of ga ik doen wat ik al heel lang wilde namelijk voor mezelf beginnen in de hondenwereld. Ik heb voor het laatste gekozen.
In oktober ben ik begonnen met de opleiding hondentrimmen bij de trimacademie en ondertussen loop ik 2 dagen per week stage wat ik echt enorm leuk vind en ben ik binnen de briard wereld en ook daarbuiten al m'n klantenkring aan het opbouwen. Enorm leuk!
Daarnaast ben ik ook een webshop in honden artikelen begonnen. Dit loopt echt leuk en ik vind het ook enorm leuk om te doen. 1x per maand sta ik ook op een hondenshow of ander evenement om zo naamsbekendheid op te bouwen en omdat ik het enorm leuk vind om persoonlijk contact met de klanten te hebben.
In februari ga ik een workshop ttoutch volgen en een drie daagse workshop voedingsadviezen.

Mijn streven is om als ik straks mijn diploma heb een inkomen te kunnen halen uit de trimsalon in combinatie met de webshop. Ik heb er enorm veel zin in.
Door zurca
#3187316
Zo Marjolijn, dat is een hele ommezwaai en inderdaad een hele uitdaging. Maar als je hart daar ligt dan kan ik me voorstellen dat je nu de stapt hebt gemaakt om er voor te gaan. Wel heel stoer van je :)
Ik hoop dat je met vlag en wimpel mag slagen voor je diploma en ook je workshops goed mag doorlopen.
Succes :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door