Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3187219
Zoals bij huizen verkopen/kopen al gemeld: wij zijn op zoek naar een woning. Ik hoop dat het allemaal vlot verloopt (ook al is VL een draaikont en wil hij nu toch nog weer verder kijken of er echt niets anders is ::) )

Vanwege mijn gestel lijkt het me handig/fijn om op tijd te beginnen met inpakken. We gaan ons verder professioneel laten verhuizen, maar inpakken wil ik echt zelf doen. Dan dus de vraag: heeft er iemand verhuisdozen voor een leuke prijs/gratis? Die krengen zijn namelijk best duur en ik heb er denk ik wel een stuk of 50/60 nodig. Ook boekendozen zijn zeer gewenst, we hebben namelijk ong. 2000 boeken in huis (geen grapje).

Als ze goedkoop of gratis zijn, wil ik er best een eindje voor rijden/combineren met een leuke wandeling. Max 75 km van Zeist.
Door Syrae
#3187227
we wonen net buiten je zoekgebied gok ik ;)

Zelf in juli verhuisd en wij namen alvast elke x reizen voor klussen een hele auto vol zooi mee,scheelde met de verhuizing een hele boel tijd (en dus geld als je het professioneel laat doen)

Qua dozen, we zijn grotendeels verhuisd met dozen van de action a 1 euro per stuk

Zijn slap dus veel zijn iets beschadigd en voor boeken niet goed, maar voor overige zaken heel goed te doen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3187230
Bij een fatsoenlijk verhuisbedrijf krijg je van hen dozen die je zelf kunt inpakken. Wij hadden ze toen een maand tevoren of zo, maar eerder moet ook kunnen neem ik aan.
Door - pien -
#3187232
De dozen van de Action zijn (uit mijn hoofd) 97 cent, die van de Karwei 5 voor 10€ maar die zijn ook steviger.
Kijk eens op Marktplaats, daar worden ze ook aangeboden.
Ik heb er een aantal (vanwege woonkamermetamorfose) die alleen gebruikt zijn voor stalling maar die heeft mijn dochter eerst nog nodig voor haar verhuizing...
En ik zit een beetje ver van Zeist zie ik ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3187238
Als jehet professioneel laat doen dan krijg je bij hun verhuisdozen, sterker nog ze willen graag alles in die bepaalde verhuisdozen! Dat stapelt nl makkelijk in de auto.
En voor de kleding zijn er garderobeboxen, gewoon 'ff' overhangen.
Dus ik zou zeggen praat met het bedrijf en vraag of je de dozen op tijd kunt hebben ;)
Dat je zelf wilt inpakken snap ik, dat had ik ook, ook uitpakken. Wil die vreemde mannen niet aan al mijn spullen hebben ;D
Boeken zijn op zich heel snel ingepakt, alleen kun je ivm gewicht niet te veel in een doos doen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3187243
Oja de gekregen verhuisdozen moeten wel een keer terug, dus dat betekent ook een dead-line bij uitpakken,m aar dat kun je dan ook afspreken en is ook echt goed om een deadline voor uitpakken te hebben hoor ;)
Door BusKay
#3187250
Lizetta schreef:Ook boekendozen zijn zeer gewenst, we hebben namelijk ong. 2000 boeken in huis (geen grapje).
.
Hmmm.... ik heb er wel 10.000 en die passen vlot op een USB-stickie...
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3187276
BusKay schreef:
Hmmm.... ik heb er wel 10.000 en die passen vlot op een USB-stickie...
Die heb ik ook nog...Nee dit zijn studieboeken en boeken van voor de oorlog en allemaal literatuur over orgels (vakgebied van VL).... en allemaal bladmuziek

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3187278
Inderdaad, bij een professioneel verhuizer krijg je meestal dozen en papier.
Maar je kan ook altijd informeren bij de supermarkten, daar kan je vaak gratis bananendozen krijgen. Of bij een groentewinkel, die zou ze ook voor je kunnen opsparen.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3187291
Super bedankt voor alle reacties en tips!
Ik ben nog nooit zo groots verhuisd (wel naar een studentenkamer, maar dat was gewoon achter in een auto alles meenemen). Ga maar eens informeren bij dat bedrijf of dat incl. dozen is. Dat zou natuurlijk het makkelijkst zijn...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door