Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door yorokobi
#3187058
De reu van annemiek en mij heeft puppen verwekt bij een teefje van een andere fokker. Wij zijn daar gisteren geweest en hebben fotoa gemaakt.
In het nestje zat ook een langhaar pupjea iets wat niet erkend is in ons ras. Maar wat is het een ontzettend leuk ding. Fotos staan iets verder. De foto met de 3 hondjes zijn de reuen de w de teefjes.
Laatst gewijzigd door yorokobi op ma 11 jan 2016, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door yorokobi
#3187061
Ow wilde fotos erbij toevoegen maar is niet gelukt. Nog maar een keer proberen
Door Lil
#3187068
Je vergeet de link te selecteren en de img knop te gebruiken. Of op tinypic klikken en dan die link kopiëren dan staat de img al erom heen.
Door yorokobi
#3187073
Ik doe het via tapatalk en dan afbeelding invoegen en die pakt hij niet
Door Lil
#3187080
Ik heb geen tapatalk en zit gewoon op mobiele variant van het forum. Enige dat mij opvalt als een een quote doe is dat ik attachment zie staan en geen url of img.
Door Lizzy
#3187113
Oh My!!!!!!!!! Wat een schatjes :smitten:

Ik vind die langhaar enig!
Door yorokobi
#3187119
Thessa en Shanti schreef:Ahh wat zijn die pluizebolllen aandoenlijk. :smitten:
Komt langhaar vaker voor?
Nee komt niet zo heel vaak voor. Maar wel steeds vaker, althans nu wordt het bekend gemaakt.
Door Lil
#3187149
yorokobi schreef:Nee komt niet zo heel vaak voor. Maar wel steeds vaker, althans nu wordt het bekend gemaakt.
Mag dat dan niet langhaar?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door