Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lisa123
#3186885
Hallo, mijn hond, 11 jaar, is sinds half december over van harde brok van Ecostyle op kvv van Alaska. Ben ineens overgestapt van harde brokken omdat ze een slechte eter is. Nu eet ze met heeeel veel plezier en dat is ook wel eens fijn om te zien.
Alleen ging ze na anderhalve week langzaam aan steeds meer krabben en bijten. Ook rijden over de grond. Heb haar anaalklieren laten legen, zaten erg vol. Ook had ze wat vlooienpoepjes, dus ook meteen ontvlooid. Alleen krabt en bijt ze nog steeds en ook nog rijden over de grond. Ontvlooien en anaalklieren is nu 4 dagen geleden. Kan het dan nog gewoon ontgiften zijn? En hoe lang kan dat duren? Moet ik maar even doorzetten en geduld hebben?
Heb nu de neiging om weer te stoppen en verder te zoeken naar een harde brok die ze wel met smaak opeet......
Door enya13
#3187025
vergeet niet ook jouw evt. andere huisdieren mee te behandelen, en ook de omgeving mee te nemen, anders blijf je met vlooien en hun eitjes zitten.
Door Lisa123
#3188001
Bedankt voor de reacties.

Het rijden over de grond is nu wel over, nog wel wat bijten en krabben maar dat zal dan ook wel langzaam beter gaan als het door de vlooien komt.
Wat is een goed middel om je huis/tapijt mee te behandelen als er al vlooien zijn zoals hier? Er zijn ook huismiddeltjes, werken die?

Groetjes Lisa
Gebruikersavatar
Door pluk
#3188034
Met alles wassen (kussentjes op de bank, kleedje van de hond), dagelijks heel goed stofzuigen (zeker langs de plinten) en dagelijks dweilen met schoonmaakazijn heb ik tot nu toe elke vlo eronder gekregen.
Maar tapijt? Daarop zou ik toch met gif aan de slag gaan denk ik.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door