Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3186819
:'( :'( :'(

Gisteren.... Aan de gevolgen van kanker. En nog maar 69 jaar. Ik wist niet eens dat hij ziek was. En net zijn nieuwe plaat uitgekomen, op zijn verjaardag, de 8ste :'( . Blackstar.

Gatver, ben er helemaal beduusd van. Sinds mijn 14 jaar groot fan van deze geweldige zanger/artiest. Tijdens de Top2000 dit jaar heb ik nog op de radio verteld dat hij toch eigenlijk alleen maar geweldige songs heeft gemaakt. En nou is ie er niet meer :'(

Dag mooie man, RIP :'( :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3186823
Ja, zielig he. Zo vier je je verjaardag en zet je een nieuwe cd op de wereld en zo val je om :(
Mensen hebben niet het eeuwige leven en iets als kanker maakt dat eeuwige leven ook nog eens onwaarschijnlijker, maar het blijft schrikken.
Door cj
#3186826
Schrok ook heel erg. Megaster, groot fan van. Net naar tentoonstelling geweest in Groningen.
Saskia
Door BusKay
#3186828
Eén van zijn mooiste werken uit Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981):



Een zeer aangrijpende film...

RIP David Bowie
Gebruikersavatar
Door Neally
#3186839
Mijn held is niet meer. :'(
Gisteren was een al een rotdag (understatement) een vriendje van net twintig stapte uit het leven.
En nu dit bericht.
Ik ga maar even met de gordijnen dicht meeblèren.
Door Lizzy
#3186854
Mijn liefde voor Bowie begon met Ashes to Ashes. Ik zei dat ik 14 was, maar ik moet jonger geweest zijn.



En ik heb vanzelfsprekend Christiane F gezien maar was het meest helemaal flabbergasted van Station to Station:



Ik denk dat ik deze plaat een triljoen keer gedraaid heb........... :'( (de CD Station to Station zit altijd in de CD speler van mijn auto, altijd).

Toen ik op de radio was geweest bij de Top2000 zei mijn ex "he, Golden Years was toch niet jouw meest favoriete nummer?". Ik moest toen nadenken welke plaat van Bowie nou werkelijk mijn lievelingsplaat was. Ik kwam ongeveer op 30 nummers, allemaal op de eerste plaats.

Station to Station
Sound and Vision
Beauty and the beast
Heroes
Sorrow
Diamond dogs
John I'm only dancing
1984
Golden Years
Ziggy Stardust
Young Americans
We are dead
Ashes to ashes
Space oddity
Beauty and the beast
Fame
Five Years
Rebel Rebel
Sweet thing
Life on Mars
Rock 'n' Roll With Me
Boys Keep Swinging
Fantastic Voyage
Sons of the Silent Age
Breaking Glass
TVC15
Changes
Jean Genie
Starman
Under Pressure (OK OK, niet helemaal Bowie maar samen met Freddy..., onvergetelijk)

Zie je....., er komt geen einde aan.........

Hij was een genie. Ik ben inderdaad in shock Angelique :'(
Door BusKay
#3186863
Lizzy schreef: Ik kwam ongeveer op 30 nummers, allemaal op de eerste plaats.

........

Zie je....., er komt geen einde aan.........
Ik mis This is not America in je rijtje... :) :)



Deze film zullen waarschijnlijk ook velen hebben gezien:

Afbeelding

Merry Christmas Mr. Lawrence (1983)

Meesterlijke film...
Laatst gewijzigd door BusKay op ma 11 jan 2016, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
#3186864
Op facebook kwam lazarus door hem opgenomen langs. Creepy om te zien,goddelijke zang van hem.
Wonderbaarlijk dat hij nog maar 69 was volgens mij gevoel was hij er mijn hele bewuste leven.
Dat kan natuurlijk makkelijk, hij is jong begonnen, ik ben 51.
R.I.P. David Bowie
Door Lizzy
#3186865
BusKay schreef:Ik mis This is not America in je rijtje... :) :)



Deze film zullen waarschijnlijk ook velen hebben gezien:

Afbeelding

Merry Christmas Mr. Lawrence (1983)

Meesterlijke film...
Nee, heel eerlijk gezegd staat die ook niet in mijn rijtje.... Net als China Girl en Let's Dance (toen ging bij mij het lampje uit).

Ik vond zelfs de kinderfilm Mr. Rice's Secret geweldig :smitten:

En wat dacht je van Bowie als the Elephant Man:

Door Lizzy
#3186867
sella schreef:Op facebook kwam lazarus door hem opgenomen langs. Creepy om te zien,goddelijke zang van hem.
Wonderbaarlijk dat hij nog maar 69 was volgens mij gevoel was hij er mijn hele bewuste leven.
Dat kan natuurlijk makkelijk, hij is jong begonnen, ik ben 51.
R.I.P. David Bowie

Ja, als je nu naar Lazerus kijkt, dan snap je het ineens een stuk beter he?
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3186919
Lizzy schreef::'( :'( :'(

Gisteren.... Aan de gevolgen van kanker. En nog maar 69 jaar. Ik wist niet eens dat hij ziek was. En net zijn nieuwe plaat uitgekomen, op zijn verjaardag, de 8ste :'( . Blackstar.

Gatver, ben er helemaal beduusd van. Sinds mijn 14 jaar groot fan van deze geweldige zanger/artiest. Tijdens de Top2000 dit jaar heb ik nog op de radio verteld dat hij toch eigenlijk alleen maar geweldige songs heeft gemaakt. En nou is ie er niet meer :'(

Dag mooie man, RIP :'( :-*
:-[ Ja wat triest en voor ons zo onverwachts. Wel frappant dat je tijdens top2000 op de radio als fan bent geweest! Ik ben ook van jongs af aan fan en vind het doet me wat dat ie er ineens niet meer is :-[ Ik dacht nog op mijn werk als ik thuis ben iets in het muziekjes topic plaatsen maar hij verdiend inderdaad een eigen topic.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door