Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3186786
In het verleden en heel af en toe nu nog heeft Saartje 's morgens weleens last van misselijkheid.
Ze gaat dan achter een stoel liggen of onder de kast.
Ze eet dan ook gras maar geeft nooit over.
's avonds is het dan weer over en eet ze de bodem uit de bak.
Ik geef haar dan een paar weken Puur Maag en heb daar goede ervaringen mee:
PUUR maag gaat gasvorming tegen
PUUR maag zorgt voor een gezonde maagfunctie en gaat overmatige gasvorming tegen. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer je hond te veel gras eet.

Beschermt en versterkt het maagslijmvlies
Reguleert de maagzuurproductie
Vermindert gasvorming
Zorgt voor een betere spijsvertering
Vermindert misselijkheid
Samenstelling: per 0,5 gram Echte kamille, Gember, Grote engelwortel, Hop, Mariadistel, Paardenbloem, Pepermuntblad, IJslandsmos en Zoethout. 6,08 mg Magnesium (als -citraat).

Iemand dezelfde ervaringen met dit middel?
Gebruikersavatar
Door chery
#3186811
Ik heb wel ervaring met maagcompositum van de groene os.
Mijn vorige bulletje had regelmatig darmkrampen, toen ik dit gebruikt heb was het een stuk minder.
Ik heb het eigenlijk altijd in huis, ook als ze niet helemaal lekker zijn, geef ik dit extra.
Door Lil
#3186935
chery schreef:Ik heb wel ervaring met maagcompositum van de groene os.
Mijn vorige bulletje had regelmatig darmkrampen, toen ik dit gebruikt heb was het een stuk minder.
Ik heb het eigenlijk altijd in huis, ook als ze niet helemaal lekker zijn, geef ik dit extra.
+1
Door Lil
#3186938
Doranto schreef:Ik heb hier goede ervaring met okugest.

Ik ook, maar alleen bij dingen als eten slecht gevallen of virus helaas hielp het bij de maagklachten die chronisch waren geen bal.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3186942
Dank jullie voor de reactie!
Als ik naar de samenstelling kijk van Puur Maag lijkt me hier niks mis mee toch?
Samenstelling: per 0,5 gram Echte kamille, Gember, Grote engelwortel, Hop, Mariadistel, Paardenbloem, Pepermuntblad, IJslandsmos en Zoethout. 6,08 mg Magnesium (als -citraat).
Door Lil
#3186947
Nee, wat zou daar mis mee moeten zijn ? ;)

Zijn toch allemaal dingen die tegen maagklachten helpen en die ze ook bij humane natuurlijke producten erin stoppen. Als het werk is het toch super!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door